'Ny' bil - Rensning af sæder
Fra : Andy Dufresne

Dato : 14-01-06 10:01

Ja... Så fik jeg jo købt den der Citroen C3 1,4 HDi 16V... Synes den er
vidunderlig...

Men hvordan renser jeg sæderne i den? - Er jeg virkelig nødt til at leje en
tæpperenser eller sådan noget??

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-01-06 10:33

Andy Dufresne skriver:

> Men hvordan renser jeg sæderne i den? - Er jeg virkelig nødt til at leje en
> tæpperenser eller sådan noget??

Lige om lidt kommre der en og nævner barberskum.....

Hvor beskidte er det ?
Har lige renset pletter på et føresæde med ajaxvand.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : Andy Dufresne

Dato : 14-01-06 10:53

> Lige om lidt kommre der en og nævner barberskum.....
Hmmmmmm... Holder jeg mig vist fra....

> Hvor beskidte er det ?
Det er ikke så slemt... - Vil jo bare gerne lige give den det sidste...

> Har lige renset pletter på et føresæde med ajaxvand.
Det prøver jeg...

Fra : Armand

Dato : 14-01-06 16:32

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Andy Dufresne skriver:

> Lige om lidt kommre der en og nævner barberskum.....

Helt unødvendigt!
Jeg kan se at tricket allerede har bidt sig fast, eftersom andre
ligefrem nævner det!

--
Armand.

Fra : Dennis

Dato : 14-01-06 10:56

Jeg brugte med held et par gange
Statoils Sæde/kabinerens, tror jeg nok den hedder
både til spildt sodavand
og en form for olieplet i min far bil på "gulvtæppet"
hverken min far eller onkel troede på det lykkedes at fjerne den
men efter det var tørt var den væk

sprøjtes på og gnides med en klud og så tørres

mange pletter kan støvsuges væk
og det er vigtigt at støvsuge det godt før man bruges rens af nogen art

Dennis

Fra : Juul

Dato : 14-01-06 12:07

"Dennis" <d.yssing@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> mange pletter kan støvsuges væk
> og det er vigtigt at støvsuge det godt før man bruges rens af nogen art

Jep - samme midler kan også købes i andre biltilbehørsforretninger - eks.
biltema. Jeg skal selv forsøge imorgen - ikke fordi sæderne er beskidte
efter hvad jeg kan se (de er sorte) men for forhåbentlig at peppe dem lidt
op og for at vide at de er rene :)

Fremgangsmåden med biltemas middel er det samme som beskrevet ovenfor - jeg
tror bøtten kostede 30 kr. Jeg vender tilbage med resultatet imorgen :)

VH Juul

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 14:04

> Fremgangsmåden med biltemas middel er det samme som beskrevet ovenfor -
jeg
> tror bøtten kostede 30 kr. Jeg vender tilbage med resultatet imorgen :)

Du skal ikke forvente mirakler, jeg har prøvet det, og det er ikke det
produkt jeg køber næste gang ihvertfald..

Mvh
Morten

Fra : Juul

Dato : 14-01-06 18:57

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
> jeg
>
> Du skal ikke forvente mirakler, jeg har prøvet det, og det er ikke det
> produkt jeg køber næste gang ihvertfald..

Hehe - ok - så skruer jeg forventningerne ned til imorgen...

Er der iøvrigt nogen som har metoder til at få textilerne til at se lidt
friskere ud? Jeg har halvt textil og halvt læder og jeg har fint lædersæbe
og fedt til at få farven frem... Men så mangler textilerne jo pludselig!

VH Juul