Powerflex bøsninger
Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-01-06 15:58

Min E36 BMW er begyndt at have svært ved at holde sporet, især bagi.

Det er vel bøsningerne der trænger til at blive skiftet.

Spørgsmålet er nu om jeg skal skifte til powerflex bøsninger.

Hvordan er folks erfaringer omkring holdbarhed? Bedre, ens eller dårligere
end de originale?

Hvad betyder det for køreegenskaberne? Vil jeg opleve en hårdere undervogn?

mvh, Lars

Fra : John Sahl

Dato : 13-01-06 16:38

Lars Knudsen wrote:
> Hvordan er folks erfaringer omkring holdbarhed? Bedre, ens eller
> dårligere end de originale?

Bedre!

> Hvad betyder det for køreegenskaberne? Vil jeg opleve en hårdere
> undervogn?

Det er så marginalt at jeg ikke tror du kan mærke det.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-01-06 17:02

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Bedre!

> Det er så marginalt at jeg ikke tror du kan mærke det.

Men du kan helt sikkert høre det !
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 17:30

> Men du kan helt sikkert høre det !

godt eller skidt ??

Mvh
Morten

Fra : Leo Jensen

Dato : 13-01-06 19:44

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> godt eller skidt ??

Hvis man kan lide dækstøj er det vel godt ? Ellers er det nok skidt...

Leo

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-01-06 20:10

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in news:43c7cedd$0
$15789$14726298@news.sunsite.dk:

> Men du kan helt sikkert høre det !

Den havde jeg ikke lige regnet med.

Er støjniveauet markant højere end typisk for originale bøsninger?

mvh/lars

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-01-06 20:27

Lars Knudsen <bofh@tiwli.com> skrev :

>Er støjniveauet markant højere end typisk for originale bøsninger?

Næehhh - men i forhold til et sæt slidte bøsninger, kan du nok ane det

sammenligner du nye bøsninger, med nye powerflex ditto'er, tror jeg
ikke man noterer sig noget

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Henrik B.

Dato : 16-01-06 18:59

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse

> Den havde jeg ikke lige regnet med.
>
> Er støjniveauet markant højere end typisk for originale bøsninger?

Kommer an på bilen. Jeg tror IKKE at du kan høre det. Jeg kan ikke på min
9000.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Henrik B.

Dato : 16-01-06 18:58

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men du kan helt sikkert høre det !

Jeg kan ikke på min!

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Casper R

Dato : 13-01-06 19:57

> [...]
> end de originale?
> Hvad betyder det for køreegenskaberne? Vil jeg opleve en hårdere

Du vil opleve at den bliver lidt skarpere.
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-01-06 20:28

Lars Knudsen <bofh@tiwli.com> wrote in

> Spørgsmålet er nu om jeg skal skifte til powerflex bøsninger.

Iøvrigt:

Jeg kan se Powerflex ikke har TÚV/ABE. Er der andre der fabrikerer lign.
bøsninger?

mvh/lars

Fra : Henrik B.

Dato : 16-01-06 18:59

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan er folks erfaringer omkring holdbarhed? Bedre, ens eller dårligere
> end de originale?

Holdbarheden er 2 - 3 gange bedre end alm. gummibøsninger.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg