Var der nogen der sagde BMW-efterligning?
Fra : Henrik B.

Dato : 10-01-06 00:13

Men under alle omstændigheder en møgfed skude:
http://www.automotorundsport.de/news/fotoshows/lexus_ls_460.100256.htm

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 00:16

KLIP

> Men under alle omstændigheder en møgfed skude:
> http://www.automotorundsport.de/news/fotoshows/lexus_ls_460.100256.htm

BMW-efterligning ..... sludder.

Den ligner jo alle de andre asiatiske potter..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 00:30

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> BMW-efterligning ..... sludder.
>
> Den ligner jo alle de andre asiatiske potter..

Der er nu stor lighed med BMW 5-serie (E60) på billede 4 & 16.

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 00:32

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der er nu stor lighed med BMW 5-serie (E60) på billede 4 & 16.

Det man _vil_ se, ser man og det man _ikke_ vil se, ser man ikke..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-01-06 01:05

BJ wrote:

> Det man _vil_ se, ser man og det man _ikke_ vil se, ser man ikke..

OK, så vil jeg gerne se at den fra siden og bagfra ligner en 5'er
temmeligt meget :)

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 01:08

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> OK, så vil jeg gerne se at den fra siden og bagfra ligner en 5'er
> temmeligt meget :)

Hvis den endelig skal ligne noget af BMW´s, så er det 7-serien.

Jeg kan heller næppe tro Lexus 460 skal konkurrere med en lille bil som en
5-serie...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 10-01-06 01:21

> Jeg kan heller næppe tro Lexus 460 skal konkurrere med en lille bil som en
> 5-serie...

Den leveres med en 8-trins pløreturbine - stik dén.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 01:51

KLIP

> Den leveres med en 8-trins pløreturbine - stik dén.

Den er godt nok flot ... af en asiat at være..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-01-06 02:08

Den Tue, 10 Jan 2006 01:20:32 +0100, skrev Henrik B. :

> Den leveres med en 8-trins pløreturbine - stik dén.

Antallet af gear siger nu sjældent noget om en gearkasses
fortræffeligheder. Da slet ikke en automat. Mercedes' nye 7-trins
automat har ikke bragt forbedringer med sig en tilsvarende ny 6-trins
ikke kunne ha' leveret.

I mine øjne er det udvikling for udviklingens skyld.

--
Kent Oldhøj

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 02:29

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> I mine øjne er det udvikling for udviklingens skyld.

Der vil altid være et marked for biler, smykker, pelse, sko, ure,
slipsenåle, flyvemaskiner osv., der ikke lige just er hvermandseje.

Der er desværre ikke megen plads til den slags begejstring i
Danmark......

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-01-06 03:13

Den Tue, 10 Jan 2006 02:28:58 +0100, skrev BJ :

> Der vil altid være et marked for biler, smykker, pelse, sko, ure,
> slipsenåle, flyvemaskiner osv., der ikke lige just er hvermandseje.

Helt enig. Der er endda folk der lader deres guldlighter forgylde. Det
er det jeg mener. Det gør ikke lighteren bedre at den er af guld. Og da
slet ikke når den får et ekstra lag.

> Der er desværre ikke megen plads til den slags begejstring i
> Danmark......

Selvfølgelig er der da det. Regeringen har endda sørget for at ikke
engang nok så højtlønnede arbejdere kan mænge sig.

--
Kent Oldhøj
Qoute fix til Outlook Express:

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 03:19

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Helt enig. Der er endda folk der lader deres guldlighter forgylde. Det
> er det jeg mener. Det gør ikke lighteren bedre at den er af guld. Og da
> slet ikke når den får et ekstra lag.

Det er jo heller ikke det, der er meningen.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-01-06 02:04

Den Tue, 10 Jan 2006 01:08:27 +0100, skrev BJ :

> Hvis den endelig skal ligne noget af BMW´s, så er det 7-serien.

Fuldstændig enig. Især bilens linier set fra siden har temmelig mange
lighedspunkter med BMW 7-serien. Selv det lille BMW typiske knæk nederst
på bagerste siderude har de fået med. Ligeledes er der lidt Bangle stil
over bagenden.

Men selve fronten er nu umiskendeligt Lexus.... en japaniseret S-klasse.

Styling har aldrig været Lexus stærke side, men de bygger nu
fortræffelige biler.

--
Kent Oldhøj

Fra : Rune Larsen

Dato : 10-01-06 02:14

Henrik B. wrote:
> Men under alle omstændigheder en møgfed skude:
> http://www.automotorundsport.de/news/fotoshows/lexus_ls_460.100256.htm

Ville nu hellere have den Mazda RX-8, der er under "Foto-Sjov". Hende
damen, der medfølger kunne godt få lov at tage t olietryk, hehe!

Mvh Rune Larsen
Honda Civic 1998

Fra : hr

Dato : 10-01-06 03:22

kan kun sige ja tak.
lækker stor model lige efter min mening.
bare rulle rundt og hygge sig. monster bil.
findes der en pris i dkk. altså bare sådan for sjov.

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 03:28

"hr" <tykkedyrr@sol.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> lækker stor model lige efter min mening.
> bare rulle rundt og hygge sig. monster bil.
> findes der en pris i dkk. altså bare sådan for sjov.

Et skud i tågen: mellem 1.7 og 2,1 mill kr. alt efter udstyrspakke.

http://lexus.jp/ms/2006detroit/contents.html

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : hr

Dato : 10-01-06 14:08

> Et skud i tågen: mellem 1.7 og 2,1 mill kr. alt efter udstyrspakke.
>
> http://lexus.jp/ms/2006detroit/contents.html

jamen så springer jeg lige over

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 14:30

> Men under alle omstændigheder en møgfed skude:
> http://www.automotorundsport.de/news/fotoshows/lexus_ls_460.100256.htm

Det var dog en kedelig og intetsigende forende...

Mvh
Morten

Fra : Brian

Dato : 10-01-06 19:59

Henrik B. wrote:
> Men under alle omstændigheder en møgfed skude:
> http://www.automotorundsport.de/news/fotoshows/lexus_ls_460.100256.htm

Er der ikke lidt Hyundai Sonata over den ?

/Brian

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 10-01-06 21:31

On Tue, 10 Jan 2006 19:58:57 +0100, "Brian" <ellers@tak.du> wrote:

>Er der ikke lidt Hyundai Sonata over den ?

Det var også min første tanke...

/Jesper

Fra : BJ

Dato : 10-01-06 22:15

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er der ikke lidt Hyundai Sonata over den ?

ROFTL ... du er med i min næste aftenbøn..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : .J.S...

Dato : 10-01-06 20:42

> Men under alle omstændigheder en møgfed skude:
> http://www.automotorundsport.de/news/fotoshows/lexus_ls_460.100256.htm

Tjaa, sammenlignet med den Lincoln der også er i galleriet så er den jo
nærmest smuk !
For hulen da et interør, er det ruskind der er oppe under vinduet, gyyys .

mvh/JS