Golf V6 4 Motion part 2
Fra : Jens

Dato : 09-01-06 09:58

Hej Igen,

Jeg har tidligere skrevet omkring en Golf V6 4 Motion, men jeg har lige
nogle flere spørgsmål, som jeg håber i kan svare på.

Jeg er i gang med at købe en Golf V6 4 Motion, men jeg er stødt på
lidt forskellige ting som
jeg ikke helt kan forklare og efter jeg har læst omkring fusk med
kilometertal osv, så kan
man ikke være nok på mærkerne.

Bilen er svensk (jeg bor i sverige), den er importeret for 2 år siden
fra Tyskland og
har kørt lidt over 70.000km. Ejeren siger han selv står for ca.
20.000km.

Den er yderst velholdt, men instrumentbrættet er ridset og bærer lidt
preg af at være
lidt medtaget (ridser).

Der findes 2 stempler i servicebogen fra Tyskland, så disse skal jeg
selvfølgelig checke (er det bare at ringe til VW?).

Derudover så har jeg stelnummeret og der undre jeg mig over at det
ikke starter med WVW
og ikke er på 17 karaktere. Stelnummeret hedder TP1224101501 ..

Så mit spørgsmål, går egentlig bare ud på om det er et normalt
stelnummer? Eller om der burde være noget mere? Stelnummeret kan jeg
få via Vägverket og det stemmer overens med det som der er fysisk i
bilen.

Udover det, så har jeg også kig på en anden Golf V6 4 Motion
Highline fra 2000 og kan det passe xenon ikke er standard i en
highline?