Kan ikke installere fil - blokeret?
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 27-01-06 09:21

Hej
Jeg har forsøgt at installere en fil - ica32.msi (en Citrix client).

Filen er fint eksekveret på, indtil videre, 6 maskiner der alle kører XP med
SP2. Men nu har jeg én maskine, hvor det fannerme er ligegyldigt hvad jeg
gør - så får jeg af vide at filen "ikke eksisterer eller der ikke er adgang
til den"...

Jeg har tjekket Windows Overvågning - det er ikke slået til, men jeg prøvede
at oprette brugeren og administrator (begge er administratorer på
maskinen) - men lige meget hjalp det. Set på egenskaber på filen - under
sikkerhed har brugeren og administrator arvet sikkerheden "Full Control".

Det er min klare overbevisning at det er SP2-sikkerhed. Jeg har også hentet
pakken direkte fra Citrix.com - den havde jeg heller ikke access til at
eksekvere...

Har I nogle gode forslag - eller måske ligefrem løsningen??

På forhånd STOR tak

/kim
- hvis morgen i forvejen var fucked up....

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 30-01-06 19:51

Hej igen
Mystikken forsætter - jeg downloadede den fulde programpakke fra
citrix.com - men heller ikke den kunne installere. MEN da jeg så hentede den
via vores netværk, kunne jeg køre installationen...????!!??

Nu virker pakken fint og uden problemer...

/kim