sxw-filer
Fra : rasmus carlsen

Dato : 26-01-06 14:00

Findes der virkelig ikke en fiks lille sag, der kan få word eller
tilsvarende til at åbne en sxw-fil?

ras

Fra : Jan Kronsell

Dato : 26-01-06 21:54

"rasmus carlsen" <rasmus(PUNKTUM)carlsen@tdcadsl_dot_dk> skrev i en
meddelelse news:43d8be6f$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...
> Findes der virkelig ikke en fiks lille sag, der kan få word eller
> tilsvarende til at åbne en sxw-fil?
>
> ras

Du kan jo hente OpenOffice. Det er gratis, og løser problemet.

Jan

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 26-01-06 23:14

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan jo hente OpenOffice. Det er gratis, og løser problemet.

- jo , men jeg er helt sikker på at systemadministrator på arbejet har
blokeret for download og installation af programmer ... menjegkan da prøve
at lokke ham. Men spørgsmålet: Er der en syndemåde at åbne filen på?

ras

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-01-06 22:49

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blokeret for download og installation af programmer ... menjegkan da prøve
> at lokke ham. Men spørgsmålet: Er der en syndemåde at åbne filen på?

Det er der sikkert, men jeg kender den i givet fald ikke. De store
programleverandører så som MS eller Lotus gør ikek meget for at gøre deres
programmer kompatible med Opensource SW, da det jo er en gratis konkurrent.

Jan

Fra : Calle.

Dato : 28-01-06 01:56

Jan Kronsell wrote:
> [...]
> programleverandører så som MS eller Lotus gør ikek meget for at gøre
> deres programmer kompatible med Opensource SW, da det jo er en gratis
Der kommer nok en dag hvor det bliver nødvendigt for dem
--
**** Calle ****