PP - Punkt står helt op ad tekst
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-01-06 11:36

PowerPoint2003. Når jeg vælger en tekstboks med punktopstilling,
så står teksten _lige_ til højre for punktet. Kan jeg ikke rette
det så der kommer lidt større afstand og i så fald hvordan. Jeg
synes nemlig ikke at jeg har "rettemuligheder" under Formater ->
Punktopstilling som man fx. har i Word.

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-01-06 17:39

Den 26 jan 2006 skrev Lars Thomsen Nielsen i dk.edb.programpakker.ms-
office:

> [...]
> det så der kommer lidt større afstand og i så fald hvordan. Jeg
> synes nemlig ikke at jeg har "rettemuligheder" under Formater ->

Vælg menuen Vis, Lineal. Så kan du trække i trekanterne, lissom i Word

Gør det generelt: Vis, Master, Diasmaster. Så har du trekanterne for
alle niveauer

Lars Klintholm

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-01-06 21:23

> Gør det generelt: Vis, Master, Diasmaster. Så har du trekanterne for
> alle niveauer

Jeps linialen hjalp, men kun for den aktive tekstboks. Jeg vil gerne lave
det generelt, men i min diasmaster ligger tekstboksen ikke fremme og klar
til redigering. Hvis jeg i diasmateren laver en tekstboks og tilpasser den
kommer den jo med på alle mine slides og det er ikke meningen. Jeg synes
stadig at mangle den der i Word hedder "Typografier og formater".

Kan du eller en anden guide mig lidt nærmere?

Lars

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-01-06 23:06

> [...]

> ikke fremme og klar til redigering. Hvis jeg i diasmateren laver
> en tekstboks og tilpasser den kommer den jo med på alle mine

Det skal ikke være en tekstboks, men standardpladsholderen. Hvis den
ikke er der, er det fordi du har slettet den. Du kan få den frem igen
med Formater, MasterLayout, og så sætte flueben ved alle.

> Jeg synes stadig at mangle den der i Word hedder "Typografier og
> formater".

Den er der ikke

Lars Klintholm