DBT-120 Vågeblus
Fra : Flemming Rubini

Dato : 26-01-06 15:55

Jeg kan ikke vælge muliogheden: "Bluetooth-enheder må afbryde vågeblus."
Jeg har en d-Link DBT-120, og Apples bluetooth tastatur.

Kan dette kun lade sig gøre ved en onboard bluetooth adapter?

Flemming Rubini

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-01-06 18:40

Flemming Rubini skrev:

> Jeg kan ikke vælge muliogheden: "Bluetooth-enheder må afbryde
> vågeblus."

Det kan godt vælges her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/osx/bluetooth.png>.

> Jeg har en d-Link DBT-120, og Apples bluetooth tastatur.

Ditto. Og jeg kører med OS 10.4.4, som du tilsyneladende også gør
og en DBT-120 revision B4.

Jeg kunne dog ikke få mit tastatur til at virke under opstarten
før følgende opdatering blev hentet og installeret:
<http://www.apple.com/support/downloads/bluetoothfirmwareupdater12.html>.
'Softwareopdatering' i OS X fandt ikke selv den opdatering hos mig.
Det der står under 'Important', passer ikke her, for den virker fint
under WinXP Pro SP2.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 26-01-06 22:30

> [...]
> 'Softwareopdatering' i OS X fandt ikke selv den opdatering hos mig.
> Det der står under 'Important', passer ikke her, for den virker fint

Tak, jeg fulgte din recept, og alt fungerer igen.

Flemming Rubini

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-01-06 22:33

Flemming Rubini skrev:

> Tak, jeg fulgte din recept, og alt fungerer igen.

Herligt og velbekomme.

--
Hilsen
Madsen