Hvor står det i biblen?
Fra : Hans Poulsen

Dato : 09-01-06 09:53

I weekenden fortalte min niece mig, at hendes konfirmationsord var:

"Alle skal vi engang fremstilles for Herrens domstol"

men hun kunne ikke sige, hvor i biblen disse ord står.

"Det klarer jeg nemt", var jeg så letsindig at sige, men jeg kan ikke finde
stedet.

Er der hjælp at hente?

Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Fra : JoVe

Dato : 09-01-06 10:05

Hans Poulsen wrote:
> [...]
>
> men hun kunne ikke sige, hvor i biblen disse ord står.
>
> "Det klarer jeg nemt", var jeg så letsindig at sige, men jeg kan ikke finde

Romerbrevet 14,10 og 2. Korinterbrev 5,10

Mvh
Jørgen Vestergaard

Fra : Hans Poulsen

Dato : 09-01-06 10:53

Tak for hurtig hjælp. Min ny viden har jeg straks delagtiggjort min niece i.

Venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C