Danmark som Kalifat?
Fra : Claudio Adam

Dato : 30-12-05 07:54

Den eneste løsning på Islam i Danmark er:
Og igen:
At repatriere samtlige muslimmer til deres respektive lande, med en
Pose penge under armen.
Kort sagt: At betale sig fra den konflikt der ellers på sigt vil
opstå. ( se religionskrig ).

Alt det andet kavl: Fra venstre- " radikale " og hvad der ellers
findes i den retning af Kratluskere: er uden mål og med:
Ergo, Formålsløst!

Alfa og omega er er i bund og grund en FRED i mellemøsten mellem Jøder
og Muslimmer, kort sagt en genopbygning af hele regionen og det op
Central Asien.

Det var måske også lidt tankestof til herboende Jøder og Muslimmer:
Nemlig afsted til Mellemøsten og omegn: Kort sagt kom igang med at
genopbygge egen gård!

Adam.

NB. Danmark er vel, og skal vel på sigt: Ikke ende med en stærk indre
politisk sektor, ( se stemmekvæg/stat i staten ),
for at relisere visse politiske og kirkelige elemters ambitioner om
ditto. ( se Kalifat ).

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 30-12-05 08:13

Claudio Adam (slet 09750) wrote:

> [...]
> politisk sektor, ( se stemmekvæg/stat i staten ),
> for at relisere visse politiske og kirkelige elemters ambitioner om

Uanset hvor mange gange du ændrer på din afsender-ID, så står én ting
fast. Dette indlæg hører ikke til i denne gruppe.

Du anbefales at kigge på http://usenet.dk for oversigt over hvor
indlæggene hører hjemme.

FUT sat til dk.politik.indvandring [som jeg ikke følger] fra
dk.livssyn.kristendom - indlægget er hermed allerede videresendt.

Henrik, Dianalund
....Vi er alle Adams børn, og alle holder vi af pandekage
....Set på skilt: "Vi stoler på Gud, alle andre betaler kontant"