CHRIST: THE ARRIVAL
Fra : Ukendt

Dato : 26-12-05 06:46

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 27-12-05 05:17

Antoll MA wrote:
> www.antollma.org

Klage er afsendt for 10 minutter siden med teksten:
Complaint was sent 10 minutes ago saying:

=== COMPLAINT ===
A Wanadoo-user -- see technical header below -- is abusing Danish
newsgroups to send links to the homepage www.antollma.org This has been
done for two consecutive days on the christian forum
(news:dk.livssyn.kristendom), and constitutes a breach of the
fundamentals established by the Danish hierarchy. The Danish hierarchy
has established a set of rules at http://usenet.dk that should be
respected. Even market-groups that should be used for selling and buying
has been targetted with that website.

Please inform your user of the rules of behaviour on Danish newsgroups
so that our participation on Usenet isn't bothered by such activities.

Thanks beforehand.

--
Sincere regards

Henrik, Dianalund - Denmark

=== header ===
From: "Antoll MA" <>
Subject: CHRIST: THE ARRIVAL
Newsgroups: dk.livssyn.kristendom
Date: Mon, 26 Dec 2005 06:46:06 +0100

www.antollma.org
=== header end ===
=== End of COMPLAINT ===

Henrik, Dianalund
....Vi er alle Adams børn, og alle holder vi af pandekage
....Set på skilt: "Vi stoler på Gud, alle andre betaler kontant"

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-12-05 10:58

Henrik Vestergaard skrev:

> [...]
>
> Please inform your user of the rules of behaviour on Danish newsgroups
> so that our participation on Usenet isn't bothered by such activities.

http://pmburgess.blogspot.com/2005/12/master-of-world.html

Der er tydeligvis tale om en skingrende skizofrenpsykotisk franskmand
som tilsyneladende mener at nogle rummænd skulle have bortført ham og
fortalt ham at han er Jesus og at han derfor skal regere Verden. At
prøve at tale fornuft til ham, endsige hans udbyder, er nok lidt høje
krav at stille...

Anders Peter Johnsen

Fra : Bæ 9

Dato : 27-12-05 12:42

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> fortalt ham at han er Jesus og at han derfor skal regere Verden. At
> prøve at tale fornuft til ham, endsige hans udbyder, er nok lidt høje

ja - han minder en del om flere af de galninge der skriver i denne ng.....

hæld en sjalt vand i hovedet på de nyfødte og rabl remser af dig iført
et kæmpe mørklægningsgardin og med en plisseret lampeskærm om
halsen...... hele dette setup for at den lille skal komme i himlen -
hvor det så måtte være - det er sku da lige så skingrende
skizofrenpsykotisk

--

Bæ 9
-----------

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 27-12-05 14:40

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
<...>
> [...]
> fortalt ham at han er Jesus og at han derfor skal regere Verden. At
> prøve at tale fornuft til ham, endsige hans udbyder, er nok lidt høje

Tak for linket.

Åbenbart en cook.

Jeg tror nu Wanadoo er seriøse nok, men tak for forklaringen.

Godt nytår, Anders.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-12-05 20:21

Henrik Vestergaard skrev:
> <...>

> Tak for linket.

Det var skam så lidt. Jeg blev da selv nysgerrig over, hvad det var
vedkommende egentlig ville...

Jeg har skam fundet endnu eet mere "oplysende" link, nemlig til en - i
modsætning til de døde links, der oprindeligt blev sendt flere steder på
dansk usennet - tilsyneladende /fungerende/ udgave af hans hjemmeside:

http://antollma.info/rubrique.php3?id_rubrique=108

Og jeg ved ærligt talt ikke om jeg skal grine eller græde...

> Åbenbart en cook.

Ja, åbenbart...

Der kan vist ikke herske tvivl om at manden lider af nogle ret svære
skizofrene vrangforestillinger.

> Jeg tror nu Wanadoo er seriøse nok, men tak for forklaringen.
>
> Godt nytår, Anders.

I lige måde!

Anders Peter Johnsen

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-12-05 06:59

Anders Peter Johnsen wrote:
<...>
> [...]
> fortalt ham at han er Jesus og at han derfor skal regere Verden. At
> prøve at tale fornuft til ham, endsige hans udbyder, er nok lidt høje

Jeg har, i fortsættelse af vores lille mini-debat om Wanadoos
"seriøsitet", i går aftes kl. 20:35 modtaget dette svar fra Wanadoos
Abuse-afdling:

=== citat ===
Bonjour,

Nous avons pris note de votre message relatif à la contribution d'un de
nos abonnés.
Nous vous remercions d'avoir porté ces faits à notre connaissance.
Nvous informons que nous avons adressé hier à cet utilisateur un
courrier de mise en garde lui exposant l'éthique et le fonctionnement
des groupes de discussion et pris les mesures nécessaires à la cessation
de cette nuissance.

Cordialement,

Service Abuse Wanadoo
=== citat slut ===

=== oversat citat ===
Goddag,

Vi har noteret os Deres besked i forhold til indlægget fra en af vore
abonnenter.
Vi takker for at have bragt disse forhold til vores kendskab.
Vi kan herved informere om, at vi i går har skrevet til denne bruger i
en mail med advarsel der fortæller personen om etikken og
funktionaliteten i nyhedsgrupperne og taget de nødvendige forholdsregler
for at standse denne irritation.

Med venlig hilsen

Wanadoos Abuse-afdeling
=== oversat citat slut ===