Første navne til Roskilde Festival 2006...
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-01-06 21:51

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-01-06 22:11

Fra : McMurphy

Dato : 25-01-06 23:07

> Thomas Jespersen wrote:
> >
> > Er...
> >
> > Franz Ferdinand
>
> Æv...
>
> > Tool
>
> Fedt...
>
> > og Kanye West.
>
> Æv...

Totalt enig!!!!!! måske ville jeg ved Kanye West skrive et meget grimt
ord MEN holder mig til dobbelt æv......

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-01-06 23:25

On Wed, 25 Jan 2006 22:11:15 +0100, Peter Juhl wrote:

> Æv...

Tja, jeg er ikke så meget til hip-hop, men det skulle efter sigende var
ret fedt live:

http://news.tbo.com/news/MGBPKI5IQEE.html

Ellers er jeg overvejende enig med dig :)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-02-06 11:22

Flere:

JR Ewing (N)
Opeth (S)
VETO (DK)
Disco Ensemble (F)

Placebo er nu officiel fra Roskilde Festivals Side.

Kilde: Ekstra Bladet

Fra : Ken Larsen

Dato : 01-02-06 11:30

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:quogzvapmq8m.dd0ociugl7a.dlg@40tude.net...
> Flere:
>
> JR Ewing (N)
> Opeth (S)
> VETO (DK)
> Disco Ensemble (F)
>
> Placebo er nu officiel fra Roskilde Festivals Side.

Som Årets Håb ved Steppeulvenes prisuddeling, er Volbeat også klar til
Roskilde.
Glæd jer til en kanonoplevelse af danmarks næste store band.

--
MVH
Ken Larsen

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

"Lets forever be that rebel monster"

Fra : -V-

Dato : 01-02-06 16:17

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote:
> Opeth (S)

Jahuuuuuuuuuu!!!!!!!

Endelig!!!

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-02-06 00:37

-V- wrote:

> Jahuuuuuuuuuu!!!!!!!
>
> Endelig!!!

Opeth og Tool på Roskilde. Det kunne være man skulle tage af sted. Igen.

/David

Fra : Ulrik

Dato : 02-02-06 19:26

David Rasmussen wrote:
> Opeth og Tool på Roskilde. Det kunne være man skulle tage af sted. Igen.
>
> /David

God idé... Du ved jo, hvordan det gøres billigt :)

Ulrik

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-02-06 23:50

Ulrik wrote:

> God idé... Du ved jo, hvordan det gøres billigt :)

Naah... Det gider jeg ikke mere. Fra nu af står den på campingvogn, VIP
lounge og cykel rundt på festivalen :)

/David

Fra : Ulrik

Dato : 03-02-06 00:02

David Rasmussen wrote:
> Naah... Det gider jeg ikke mere. Fra nu af står den på campingvogn, VIP
> lounge og cykel rundt på festivalen :)

Hehe... Og jeg troede, at vi var luksusdyr ;)

Watch out... Caravan bliver nok placeret i Langbortistan i år!

Ulrik

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-02-06 00:05

Ulrik wrote:

> Hehe... Og jeg troede, at vi var luksusdyr ;)
>
> Watch out... Caravan bliver nok placeret i Langbortistan i år!

Måske lejer jeg bare et hotelværelse i Roskilde og så taxa frem og
tilbage

/David

Fra : Koeffe

Dato : 25-01-06 23:41

"Thomas Jespersen"

| Franz Ferdinand, Tool og Kanye West.

http://www.roskildefestival.dk/object.php?obj=4a022774&code=45

I know, I know :)

Men hvorfor f.... bliver de ved med det hip hop? Ok hvis der
er lidt hip hop her og der - det ER jo en bred festival. Men
jeg synes hvert år, så er et af hovednavnene et hip hop
navn. Jeg troede hovedsageligt det var en rock festival.

Mainstream siger jeg bare... Hvor er vi på vej hen? Bare
vent - om et par år er der SMS chat i bunden af storskærmene
ved orange scene.

--
Koeffe

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-01-06 10:32
Fra : Lapzig

Dato : 26-01-06 16:42

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message

> Placebo
>
> http://www.placeboworld.co.uk/news/index.html

Der står Roskilde d. 19 juli.
Roskildefestivallen er fra d. 29. juni til d. 2 juli.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-01-06 17:06

On Thu, 26 Jan 2006 16:41:47 +0100, Lapzig wrote:

> Der står Roskilde d. 19 juli.
> Roskildefestivallen er fra d. 29. juni til d. 2 juli.

ja men hvor mange festivaller er der i roskilde. Det må være en
trykfejl.

Fra : Lapzig

Dato : 26-01-06 18:13

> ja men hvor mange festivaller er der i roskilde. Det må være en
> trykfejl.

Det kan man jo så kun håbe på (hvis man er til den slags musik).

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 26-01-06 13:47

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er...
>
> Franz Ferdinand, Tool og Kanye West.

TOOL ... ustyrligt fedt! Mon ikke man burde tage derop i år. Sejere end TOOL
bliver det simpelthen ikke

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Thomas Jespersen