Eddie Skoller - Cats In The Cradle
Fra : Morten Steen

Dato : 24-01-06 18:51

Jeg kan huske at have hørt Eddie Skoller synge en dansk udgave af Cats In
The Cradle engang.
"Min søn blev født her forleden dag, desværre var jeg midt i en vigtig sag,
der var jo karrieren og meget at nå, mens jeg var væk havde han lært at gå."
Osv.

ANYWAY, nogen der kan huske den danske titel? Og evt. om den er til at støve
op på CD?

Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-01-06 19:34

Morten Steen wrote:
> [...]
> havde han lært at gå." Osv.
>
> ANYWAY, nogen der kan huske den danske titel? Og evt. om den er til
¨

Om den er til at få på cd, det ved jeg ikke, men på dansk hedder den "Far og
Søn" og er at finde på pladen "Byens Bedste Backing Band" fra 1984.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ralph

Dato : 24-01-06 23:29

"Morten Steen" <morten.xNOSPAM@film.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan huske at have hørt Eddie Skoller synge en dansk udgave af Cats In
> The Cradle engang.

Ikke et svar, men jeg stillede næsten samme spørgsmål for mange år siden,
undrer mig lidt over jeg ikke kan finde det på GoogleGroups, men skidt med
det.

Jeg synes bare at jeg vil pointere at det IKKE er Ugly Kid Joe eller Cat
Stevens der har skrevet nummeret, men salig Harry Chapin, 70´ernes Sir Bob
Geldorf.
Var det Harry der "opfandt" støttekoncerter? Eller var der nogen før ham der
arrangerede koncerter til fordel for Afrikas fattige?

Eddies version havde - som originalen - en lang opremsning af lege som
faderen IKKE fik leget med sin søn, kan kun huske de to sidste: "bytte bytte
købmand og hvem kommer først" Nogen der har en bedre hukommelse end jeg?

--
venligst
Ralph