Depeche Mode i Århus
Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 24-01-06 10:11

Fra : BettinaP

Dato : 24-01-06 10:19

"Kenneth Jakobsen" <xpo_dk@hotmail.com> wrote in message
news:1138093841.191637.191090@g49g2000cwa.googlegroups.com...
> http://www.depechemode.com/tour/dates.html
>
> Det bliver STORT

hmmm, det er da godt jeg skal noget andet den dag, selvom det er fristende
med to koncerter med ½ års mellemrum

ØJ hvor jeg glæder mig til 24/2

BettinaP

Fra : Holst

Dato : 24-01-06 10:21

Kenneth Jakobsen wrote:

> http://www.depechemode.com/tour/dates.html
>
> Det bliver STORT

Ja, men næppe så stort som i Parken.

Man må håbe, Kandis ikke har koncert samme dag, for så bliver det måske
svært for Depeche Mode at få solgt billetter til koncerten.

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-06 11:06

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> wrote in message

> Man må håbe, Kandis ikke har koncert samme dag, for så bliver det måske
> svært for Depeche Mode at få solgt billetter til koncerten.

Det gør de: http://kandis.dk/spilleplan.vis.php?id=548
I Holme-Olstrup af alle steder.

Her er en enestående chance for at sammenligne populariteten af forskellige
musikgenrer, ved slet og ret at tælle antallet af tilskuere. Uha det er
spændende

/Alex

Fra : Peter

Dato : 24-01-06 22:03

Holst wrote:

> Ja, men næppe så stort som i Parken.

Det skal du ikke være sikker på, tror jeg. Tænk på - det er udendørs.
Lyden bli'r sjældent bedre end udendørs. De fedeste lydoplevelser har
efter min mening været på Roskilde-festivaler. FULD skrue, ingen brum,
som der kan være i Parken, minimalt ekko osv osv. Jo tak - jeg hopper i
Astraen og bevæger mig mod Århus i juni (og i Parken om ... en måned!)

/Peter

Fra : Holst

Dato : 24-01-06 22:17

Peter wrote:

> [...]
> som der kan være i Parken, minimalt ekko osv osv. Jo tak - jeg hopper i
> Astraen og bevæger mig mod Århus i juni (og i Parken om ... en måned!)

Mit "stort" var mere et fysisk "stort", for mon ikke koncerten i Parken
er større.

Men ja, lyden i Parken er ikke noget at råbe hurra for, så jeg er ikke i
tvivl om, at lyden sikkert godt kan blive bedre i Århus. Spørgsmålet er
bare hvor sjovt det er, hvis det er regnvejr ...

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-01-06 10:24

On Tue, 24 Jan 2006 01:10:41 -0800, Kenneth Jakobsen wrote:

> http://www.depechemode.com/tour/dates.html
>
> Det bliver STORT

Det kunne være jeg skulle lytte til noget af det nye, jeg kunne godt lide
dem som yngre. Det er jo så sjældent at der kommer noget stor til Århus.

Fra : BettinaP

Dato : 25-01-06 11:22

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message

> Det kunne være jeg skulle lytte til noget af det nye, jeg kunne godt lide
> dem som yngre. Det er jo så sjældent at der kommer noget stor til Århus.

uha, tror du vil kunen lide den nye plade. der er meget af den gode gamle
stil tilbage

ka du så komme ned og købe !

BettinaP

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 24-01-06 10:25

Så dem 2 gange i sidste uge i Hamborg og er også at finde i Parken...
Og Århus. De er i top top form denne gang!

Fra : Holst

Dato : 24-01-06 10:33

Kenneth Jakobsen wrote:

> Så dem 2 gange i sidste uge i Hamborg og er også at finde i Parken...
> Og Århus. De er i top top form denne gang!

Ja, jeg glæder mig bestemt også til Parken. Det skal nok blive godt.

Men jeg er ikke lige sikker på, at jeg er så meget fan, at jeg også vil
se dem fire måneder senere i Århus.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 24-01-06 12:36

"Kenneth Jakobsen" <xpo_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.depechemode.com/tour/dates.html
>
> Det bliver STORT

Mere info på http://gaffa.dk/live/view.php/news_id=14821

Og uha for en tur til det jyske det kunne blive - Rolling Stones i Horsens
og så lige Depeche Mode i Århus dagen efter - smukt !

/Martin
http://rosenauer.dk