Musik fra Libresse og C.S.I. reklame.
Fra : Søren Blom

Dato : 22-01-06 22:08

Er der nogen som kender den musik der bruges i tidens Libresse reklame og
ligeledes hvad der er for noget musik der bruges på "sæson start reklamen
for C.I.S." der køre på Kanel 5 og TVDanmark ?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jan

Dato : 24-01-06 21:53

"Søren Blom" wrote in message

> Er der nogen som kender den musik der bruges i tidens Libresse reklame og
> ligeledes hvad der er for noget musik der bruges på "sæson start reklamen
> for C.I.S." der køre på Kanel 5 og TVDanmark ?

Jeg ved ikke med Libresse reklamen, men jeg har selv ledt efter den stille
"klaver-sang" der var i en CSI reklame. Det er "Gary Jules - Mad World". Den
er bl.a. at finde på soundtracket til den udemærkede film "Donnie Darko".
Håber du kunne bruge det til noget.

- Jan

Fra : Søren Blom

Dato : 30-01-06 03:27

"Jan" <io@exodus.dk> skrev

> [...]
> "klaver-sang" der var i en CSI reklame. Det er "Gary Jules - Mad World".
> Den er bl.a. at finde på soundtracket til den udemærkede film "Donnie

Tak, så har jeg lidt at gå efter.