Hvilket nummer?
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 21-01-06 21:52

Hej NG (undskyld hvis jeg spørger i et forkert sted).

Jeg søger kunstner og titel udfra følgende informationer:

Det er en slags 80'er musik, pop/rock vel nok, og omkvædet indeholder
(måske, eller også har jeg tydet forkert) "who'd you send meeeeeeee"
(tonen/noden på hvert ord er faldende).

Struktur på omkvæd: 4 takter først uden sang/tekst, dernæst 4 takter med
overstående tekst, hvor hvert ord har én takt, men sidste ord (me) strækkes
ud over de næste 4 takter. Herefter kommer der igen 4 takter uden tekst, og
til sidst en række ord (5-6 stk., også faldende, første ord er måske
"time"), som så kører i takt 13-17 (eller 13-1 om man vil).

Håber I kan hjælpe mig.

Mvh,
Gorm Sørensen