Pulse - nu udsat til oktober!
Fra : Peter

Dato : 21-01-06 10:00

Det får da ingen ende, det her.
Har netop modtaget mail fra cd-wow.com, hvori de skriver at Pink Floyds
Pulse DVD igen-igen-igen-igen-igen er blevet udsat. Denne gang til
oktober 2006.
Jeg tvivler på, den nogensinde udkommer ...

/Peter

Fra : Max

Dato : 21-01-06 10:12

Hej Peter

> Jeg tvivler på, den nogensinde udkommer ...

Glæd dig over at du stadigvæk kan have forventningens glæde,
og nu har vi ventet så længe at et år fra eller til ingen forskel gør.

Mvh Max

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-01-06 13:10

"Peter" <ihatespam@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2006.
> Jeg tvivler på, den nogensinde udkommer ...

Sådan noget shit. Har dog heldigvis en uofficiel DVD udgave - den vil blive
set i aften. Ganske god udgave iøvrigt.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : zcully

Dato : 23-01-06 17:55

"Peter" <ihatespam@cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> 2006.
> Jeg tvivler på, den nogensinde udkommer ...

Hvorfor udsender de ikke delicate sound of thunder istedet for. Den er da
meget bedre.

/Zcully

Fra : ThomasB

Dato : 24-01-06 01:58

> [...]
> 2006.
> Jeg tvivler på, den nogensinde udkommer ...

Nogen der har en ide om, hvorfor den igen og igen bliver udsat?

Lad os da håbe at det er fordi de snart udgiver en ny plade og skal på
verdenstour, med Waters selvfølgelig