Tv Sportens gamle kendingsmelodi?
Fra : Thomas D. Larsen

Dato : 20-01-06 20:33

Hej..

Jeg leder efter navnet på den kunstner som lavede kendingsmelodien til
DR sporten, eller var det Tips Lørdag? ja for ihvertfald over 10 år
siden. Sikkert med Tommy Troelsen bag kameraet.
Nummeret, var oprindeligt udgivet vel sidst i 80'erne går jeg ud fra...

Mvh Thomas Larsen..

Fra : Thomas

Dato : 20-01-06 21:30

"Thomas D. Larsen" <slet-remove_dj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sikkert med Tommy Troelsen bag kameraet.
> Nummeret, var oprindeligt udgivet vel sidst i 80'erne går jeg ud fra...

Jeg mener det er et nummer med dem her : http://www.mezzoforte.com/

Jeg er bare ikke lige klar over hvad det hedder... Måske det er et af dem
du kan høre smagsprøve af på siden...

..Thomas

Fra : Anders M

Dato : 20-01-06 21:49

> [...]
> Sikkert med Tommy Troelsen bag kameraet.
> Nummeret, var oprindeligt udgivet vel sidst i 80'erne går jeg ud fra...

Et bud kunne også være George Duke - Reach Out

-
Anders

Fra : Zilly ink

Dato : 20-01-06 21:54

Anders M wrote:
> "Thomas D. Larsen" <slet-remove_dj@mail.dk> skrev i en
> meddelelse
>
> Et bud kunne også være George Duke - Reach Out

Nope, det var Mezzoforte med nummeret "Garden Party" fra LP´en
"Surprise Surprise" fra 1982

http://www.mezzoforte.com/Albums/surprise.html

--
zillyink.dk

Fra : Anders M

Dato : 20-01-06 22:17

"Zilly ink" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nope, det var Mezzoforte med nummeret "Garden Party" fra LP´en "Surprise
> Surprise" fra 1982
>
> http://www.mezzoforte.com/Albums/surprise.html

Kan vi blive enige om at de begge har været kendingsmelodi til noget med DR
Sport?
Jeg mener kraftigt at kunne huske både George Duke og Mezzoforte.

-
Anders

Fra : Hauge

Dato : 20-01-06 21:47

Hej
Thomas D. Larsen wrote:
> [...]
> siden. Sikkert med Tommy Troelsen bag kameraet.
> Nummeret, var oprindeligt udgivet vel sidst i 80'erne går jeg ud

Jeg mindes at Jean Michel Jarre (Equinoxe 5) var en kending på DR sporten
engang i 80'erne.

Mvh Hauge der ikke forstår at han ved det, da han aldrig ser sport

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060120204650@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 20-01-06 22:37

"Thomas D. Larsen" <slet-remove_dj@mail.dk> wrote in news:43d13af5$0$2463
> [...]

> siden. Sikkert med Tommy Troelsen bag kameraet.
> Nummeret, var oprindeligt udgivet vel sidst i 80'erne går jeg ud fra...

Hej

Jeg mener det er :
Stanley Clarke : Hot Fun

"http://www.artistdirect.com/nad/music/artist/listenwatch/0,,415300,00.ht
ml"

Hilsen Jan

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 20-01-06 22:43

Jan Lund Rasmussen <jan-lund-rasmussen@privat.dk> wrote in news:Xns9751E6234CE71janlundrasmussenpriv@62.243.74.162:

> http://www.artistdirect.com/nad/music/artist/listenwatch/0,,415300,00.ht

Jeg prøver lige om jeg kan sende link'et uden at "knække" det:

"http://www.artistdirect.com/nad/music/artist/listenwatch/0,,415300,00.html"

Jan

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-01-06 09:53

Thomas D. Larsen wrote:
> [...]
> siden. Sikkert med Tommy Troelsen bag kameraet.
> Nummeret, var oprindeligt udgivet vel sidst i 80'erne går jeg ud

Ku' det være David Bowie's "Sound And Vision" ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Erik

Dato : 21-01-06 15:06

Hvis det var noget med trommer og congas, var det måske Santana. Jeg tror
det var en bid af "Jugando" de brugte engang.....for en del år siden. Jeg er
faktisk ikke engang sikker på, at mine forældre havde fået farve-TVpå det
tidspunkt.

Nu har jeg lige sat en skive på grammo`en. Hvis jeg bliver mere sikker i min
sag, vender jeg tilbage.

Erik

Fra : Davidsen

Dato : 21-01-06 16:34

> [...]
> Sikkert med Tommy Troelsen bag kameraet.
> Nummeret, var oprindeligt udgivet vel sidst i 80'erne går jeg ud fra...

Så vidt jeg husker brugte man også engang et Extreme-nummer. Det var starten
af "Li'l Jack Horny" fra Pornograffitti (Udg. 1990).

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./album/viewalbum.htm&albumid=957036

Mvh
Davidsen

Fra : Bo Larsen

Dato : 21-01-06 18:06

mit bud er også santana og jeg mener nummeret hedder soul sacrifiice

Fra : Jacob E.

Dato : 22-01-06 16:37

Thomas D. Larsen wrote:
> [...]
> siden. Sikkert med Tommy Troelsen bag kameraet.
> Nummeret, var oprindeligt udgivet vel sidst i 80'erne går jeg ud

Hvis det er fordi, du har hørt den i en TV3-jingle for noget fodbold-tv, så
er det George Duke - "Reach Out", som godt nok blev brugt for nærmere 20 år
siden. Nummeret er fra 1983.

Mvh Jacob E.
http://www.defede80ere.dk