Sufjan Stevens anyone?
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 19-01-06 21:05

Hej gruppe

Jeg faldt over hans "Chicago", som er helt suverænt og gik derefter på jagt
efter albummet Illinoise. Der er nogle få svipsere imellem, på et album med
22 numre, er det jo hvad der kan ske. Jeg må indrømme det er et af de bedste
albums jeg har hørt længe.

Er der nogen kendere herinde? Evt. nogen der har set ham live? Helt ny for
mig...

Mvh.
Lars

Fra : Herbert Garonfolo

Dato : 19-01-06 22:23

"Lars Lauridsen" <crazy_jellyfishNOSPAM@hotmail.com> wrote in

> [...]
> et af de bedste albums jeg har hørt længe.
>
> Er der nogen kendere herinde? Evt. nogen der har set ham live? Helt ny

Jeg er osse meget glad for Sufjan Stevens.. og jeg må nu sige at jeg syns
Illinois er hans bedste album...Der er osse en plade som Greetings From
Michigan: The Great Lake State, hvor sangen Romulus er virkelig god..

Men en af mine helt klare favoritter er John Wayne Gacy, Jr. fra Illinois
albummet..Du ku evt tjekke bands som Iron & Wine, The arcade fire, the
decemberists og broken social scene.. Bonnie 'Prince' Billy..

Herb

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 07-03-06 00:06

"Herbert Garonfolo" <dont@write.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> albummet..Du ku evt tjekke bands som Iron & Wine, The arcade fire, the
> decemberists og broken social scene.. Bonnie 'Prince' Billy..

Nu har jeg lyttet til The Arcade Fire, og må sige det også er ret fedt. De
andre må komme stille og roligt :)

Mvh.
Lars