King Diamond som religionslærer?
Fra : Pjensen73

Dato : 16-01-06 16:10

Hej.
Jeg har i dag hørt et rygte der siger at King Diamond engang har været
religionslærer og har undervist i kristendom.
Er der nogle der kan bekræfte det?
Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig tror på det

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-01-06 17:21

On Mon, 16 Jan 2006 16:09:36 +0100, Pjensen73 wrote:

> [...]
> religionslærer og har undervist i kristendom.
> Er der nogle der kan bekræfte det?
> Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig tror på det

Tak fordi du fik mig til at se på hans hjemmeside :)

I april gæster han Esbjerg, Århus og København. Jubiii. Fantastisk
liveband! Nå men dit spørgsmål: han er så vidt jeg erindrer er han uddannet
i medicin så hvis han har undervist religion er det ihvertfald uden
uddannelse.

--
Now Playing:
Vector Lovers - Microtron

Fra : -V-

Dato : 18-01-06 08:10

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> [...]
> uddannet
> i medicin så hvis han har undervist religion er det ihvertfald uden

Medicin? Hvor har du dog det fra?

Jeg har også engang i tidernes morgen hørt, at han er uddannet skolelærer,
men det kan være at jeg skulle få det bekræftet et sted. Om han har
undervist i kristendom aner jeg ikke.

-V-

Fra : Holst

Dato : 18-01-06 09:26

-V- wrote:

> Jeg har også engang i tidernes morgen hørt, at han er uddannet skolelærer,
> men det kan være at jeg skulle få det bekræftet et sted. Om han har
> undervist i kristendom aner jeg ikke.

Ja, jeg mener også at have hørt, han er uddannet lærer, så det er da
absolut ikke umuligt, at han har undervist i kristendom. Tit og ofte
underviser lærere jo i ting, som de ikke har de store kvalifikationer til.