Skin i Lille Vega - imponeret!
Fra : rosenauer.dk

Dato : 14-01-06 16:46

Hej !

Var nogle af jer til Skin i Lille Vega i går og deler min menig ?! - jeg var
godt nok meget meget positivt overrasket og havde egentlig frygtet at det
ville blive noget pinligt "hey, jeg var engang i Skun Anansie og var stor,
men mangler nu penge"-agtigt... Men det blev hurtigt manet til jorden...
fedt mix af gamle og nye ting og en fantastisk energi og gåen amok fra
hendes side; crowd surfing (aldrig oplevet det på Lille Vega før - se foto
af det på link nedenfor), publikum der dansede på scenen, smide højttalere
på gulvet, o.s.v.

Nogen der ved om hendes soloalbums rent faktisk holder ?! - og er det på
højde med hedengangne Skunk Anansie ?

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 23:53

rosenauer.dk wrote:
> se foto af det på link nedenfor

Ja undskyld at jeg er 100% off topic her, men det er da nogle kanon gode
billeder!
Hvilket kamera har du brugt?

/Peter

Fra : rosenauer.dk

Dato : 17-01-06 21:48

> Ja undskyld at jeg er 100% off topic her, men det er da nogle kanon gode
> billeder!
> Hvilket kamera har du brugt?

Tak Peter.. de er skudt med et Canon EOS 1D Mark 2 og et EOS 20D og lidt
forskellig glas... =)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk