Lynafstemning: Hvem vinder "P3 Prisen" i a~
Fra : Barney Gumble

Dato : 13-01-06 13:24

I aften kl. 20.30 sender P3 og DR2 showet "P3 Guld 2005".

I den største kategori "P3 Prisen" er følgende 5 nomineret:

Ataf
Moi Caprice
Figurines
Tina Dickow
Spleen United

http://www.dr.dk/P3/P3Guld/2005/20051124124634.htm

Hvem vinder?

Fra : Barney Gumble

Dato : 13-01-06 13:25

> Hvem vinder?

Spleen United

Fra : Holst

Dato : 13-01-06 13:30

Barney Gumble wrote:

> I aften kl. 20.30 sender P3 og DR2 showet "P3 Guld 2005".

..arj, hvor sørgeligt. Ødelægger de det ellers gode fredagsprogram på P3
på grund af sådant en dumt show. Øv.

> Hvem vinder?

Ja, det er i hvert fald lytterne, der er taberne.

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 17:19

Holst wrote:

> .arj, hvor sørgeligt. Ødelægger de det ellers gode fredagsprogram på P3
> på grund af sådant en dumt show. Øv.

> Ja, det er i hvert fald lytterne, der er taberne.

ja, sådan nogle spassere *g* lad vores el-musik være...

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Barney Gumble

Dato : 13-01-06 18:01

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote:

> ja, sådan nogle spassere *g* lad vores el-musik være...

Omend det ikke direkte er el-musik, så vil jeg godt tillade mig at anbefale
dig et af de optrædende bands i aften, Spleen United. Deres musik bliver
betegnet som synthesizer-rock. I aften optræder de for første gang live på
TV, mens de i går gav en live koncert på P3. Deres første single, "In Peak
Fitness Condition" kan hentes her:

http://www.spleenunited.dk/downloads.php

Jeg håber dog det bliver "She Falls In Love With Machines" de spiller i
aften.

Og så ikke mere reklame herfra...

GB

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 19:37

Barney Gumble wrote:

> Og så ikke mere reklame herfra...

none such needed, jeg kender dem udemærket, det er ret godt.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Holst

Dato : 15-01-06 11:29

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> ja, sådan nogle spassere *g* lad vores el-musik være...

Spassere er søde og rare mennesker, så undlad venligst at kalde de
tåber, der ødelagde mit radioprogram fredag aften, for spassere.

Fra : Propellen

Dato : 13-01-06 16:32

Barney Gumble skrev:

> I den største kategori "P3 Prisen" er følgende 5 nomineret:
>
> Ataf
> Moi Caprice
> Figurines
> Tina Dickow
> Spleen United
>

> Hvem vinder?

Tina Dickow...

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-01-06 19:25

"Propellen" <Not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

_____

Hvem er de ? -

hvad har de gjort ? -

hvad skulle de have en pris for ?????

Fra : Peter Juhl

Dato : 14-01-06 03:08

Åge Halldorsson wrote:

> Hvem er de ? -
>
> hvad har de gjort ? -
>
> hvad skulle de have en pris for ?????

Jeg tror Ataf er lige dig Åge, han har lavet en single som hedder "Gade
Capitaine", der godt kunne minde lidt om Kim Og Hallo. Så skynd dig ind
i den nærmeste skibsforsyning på Fuur og spørg efter den.

Fra : Lars Petersen

Dato : 13-01-06 17:19

> I den største kategori "P3 Prisen" er følgende 5 nomineret:

> [...]
Mit bud er Tina Dickow

/Lars

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-01-06 22:30

Lars Petersen skrev:

> Mit bud er Tina Dickow

Tina Dickow vandt prisen, så det blev vist to ud af tre blandt de få,
der nåede at gætte med. Musikalsk set et godt show, i øvrigt, selvom
præsentationen kunne forbedres.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Barney Gumble

Dato : 13-01-06 22:38

Peter Brandt Nielsen wrote:

> Tina Dickow vandt prisen, så det blev vist to ud af tre blandt de få,
> der nåede at gætte med. Musikalsk set et godt show, i øvrigt, selvom
> præsentationen kunne forbedres.

Ja jeg beklager, at min stemme trak kraftigt ned i resultatet, men at 66,6
% gætter den rigtige vinder vidner om stor musikviden i denne gruppe

(Slaget stod dog vidst reelt set kun mellem de to, da de var de eneste af de
nominerede der også optrådte)

Jeg synes som sådan showet var okay, ikke så strømlinet som "de andre"
awardshows.

BG

Fra : Kim Noer

Dato : 14-01-06 19:03

Barney Gumble wrote:

> Jeg synes som sådan showet var okay, ikke så strømlinet som "de andre"
> awardshows.

Det synes jeg så overhovedet ikke, der var for mange 'døde perioder' hvor
der blev fumlet efter næste ting der skulle siges/gøres. Ligeså var lyden
heller ikke noget at råbe hurra for. Især under Spleen Utd. fandt jeg lyden
pauver, svag og uden den "punch" der skal være når Spleen Utd. er på.

Eller forventer jeg for meget?

--
Necessity is the plea for every infringement of human freedom. It is
the argument of tyrants; it is the creed of slaves. ---- William Pitt,

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-01-06 23:29

Kim Noer skrev:

> Det synes jeg så overhovedet ikke, der var for mange 'døde
> perioder' hvor der blev fumlet efter næste ting der skulle
> siges/gøres.

Det er netop det, jeg mener. For mange pauser, en kedelig vært, for
meget ordgejl. Og det var det samme de sidste par år. Strømlinethed er
sgu en god ting nogle gange.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Barney Gumble

Dato : 15-01-06 00:44

Peter Brandt Nielsen wrote:

> Det er netop det, jeg mener. For mange pauser, en kedelig vært, for
> meget ordgejl. Og det var det samme de sidste par år. Strømlinethed er
> sgu en god ting nogle gange.

Den var i hvert fald ikke gået på fx Zulu, men jeg synes egentlig den lidt
afslappede stil der prægede showet passede meget godt til DR2.

Åbningsnummeret synes jeg var en fed kickstarter, og historien med Mew var
også fin, omend den var yderst forudsigelig, men det er da rigtigt, at der
var flere gange hvor det virkede som om værten manglede en sufflør eller
noget... Og hvad end dette var tilsigtet eller ej så var det nok lidt
uheldigt for showet.

Jeg hopper og danser ikke over showet, men følte mig okay underholdt det
meste af tiden.

BG

Fra : Lars Petersen

Dato : 13-01-06 22:59

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tina Dickow vandt prisen, så det blev vist to ud af tre blandt de få,
> der nåede at gætte med. Musikalsk set et godt show, i øvrigt, selvom
> præsentationen kunne forbedres.

Mjaeh.... Eneste kritikpunkt jeg har var da Dolph (nu har vist set og hørt
på dig nok) var på scenen. De praler med at alt musik er live, men jeg fik
da indtrykket af at Dolph's rap ikke var live. Lidt synd hvis det er
tilfældet at DR sådan kan falde til patten og lidt af et selvmål, imo.

/Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-01-06 20:54

"Lars Petersen" <7er@SLETDADETHERcyanide.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

SV: Vil lige påpege at fordi det var en halv-Furbo, Tna Danielsen Dickow,
som vandt betyder det ikke at hele øen gynger løs til den slags "musik".
hehe.

Hilsen

Fra : Peter Juhl

Dato : 15-01-06 00:24

Åge Halldorsson wrote:

> SV: Vil lige påpege at fordi det var en halv-Furbo, Tna Danielsen
> Dickow, som vandt betyder det ikke at hele øen gynger løs til den
> slags "musik".
> hehe.

Nej, det er efterhånden gået op for os at der er noget galt på den ø.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-01-06 11:02

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er efterhånden gået op for os at der er noget galt på den ø.
______

Hej Peter Os

Ups. Hun hedder altså ikke "Tna" men "Tina", bare lige for en ordens skyld.

Hilsen åge

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-01-06 23:27

Lars Petersen skrev:
> [...]
> live, men jeg fik da indtrykket af at Dolph's rap ikke var live.
> Lidt synd hvis det er tilfældet at DR sådan kan falde til patten og

Det var ret tydeligt, at Dolph-rappen ikke var live, og jeg er enig i,
at det virkede underligt.

Men han er selvfølgelig en flodhest.

--
Peter Brandt Nielsen