The Strokes
Fra : Otto J.

Dato : 08-01-06 13:23

Jeg sidder lige og lytter til den nye plade med The Strokes. Skæring 12, Ize
of the World, har et meget underligt cut, midt i sidste ord i sangen, 4.22
inde i nummeret. Er der nogen der ved om det er en bevidst gimmick (en
hentydning til betydningen af ordet, Vaporize, måske?), eller er der noget
galt med min skive? Der er to sekunders stilhed på track'et efter cut'et.

Mvh. Otto

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 13-01-06 20:58

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (en hentydning til betydningen af ordet, Vaporize, måske?), eller er der
> noget galt med min skive? Der er to sekunders stilhed på track'et efter

Nu har jeg lyttet til min CD - mange gange..Og mit nummer 12 - ja det
slutter brat ved 4:22
Præcist som mange af de øvrige osse bare slutter..(brat)
For at være sikker har jeg fulgt med i de tekster der følger med, jeg synes
ikke der er noget mærkeligt..

VH
/Carsten

Fra : ølkusken

Dato : 19-01-06 14:20

Men bortset fra det, så synes jeg at det er et genialt album...
Det har dog modtaget blandede anmeldelser. Men kritikerne rammer jo ofte ved
siden af. Det er ihvert fald aldrig mig

wagner