Musik fra Mads & Monopolet?
Fra : Amber Green

Dato : 08-01-06 01:37

Hej,

I gamle dage kunne man spørge efter en sang her inde, og have et svar inden
et kvarter. Det satser jeg ikke på nu, slet ikke på denne tid : )

Men er der nogen der ved hvad det er for en sang de bruger i programmet.
Eller melodi er det vel, den er vist instrumental, og med en trompet som
selve "omkvædet" Og så er der lidt vinyl agtig knitren. det kunne godt minde
lidt om Portishead når man høre hele numret..

-ag

Fra : rosenauer.dk

Dato : 08-01-06 13:03

Det kan høres online på http://www.dr.dk/p3, men jeg har ikke tid til at
lytte det igennem nu. Måske det kan hjælpe andre til at hjælpe dig :)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Amber Green

Dato : 08-01-06 15:01

Tak for svaret.. jeg har lige hørt lidt af programmet. men de bruger den
vist ikke mere, ellers har de aldrig gjort det. så må det være et andet
program jeg tænker på.. måske kronsj, men det har jeg også hørt lidt af..
jeg bliver helt i tvivl nu.

Men nu har jeg lagt et lille lydklip af den her (205kb)
http://hesteluder.homepage.dk/helpme.mp3

Jeg tror måske at det er en ældre sag da er blevet samplet i dette nummer,
jeg ved jeg ikke. men det er nummeret i klippet jeg leder efter.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 08-01-06 15:12

> Men nu har jeg lagt et lille lydklip af den her (205kb)
> http://hesteluder.homepage.dk/helpme.mp3

God ide... har lige siddet og lyttet på det og "kender" det også udemærket
fra udsendelserne, men jeg bliver dig svar skyldig. Hvis ikke nogen andre
kan hjælpe ville jeg prøve DRs ganske glimrende lytterservice..

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : -V-

Dato : 08-01-06 15:13

"Amber Green" <LALArasmusz@gmail.com> wrote:
> Men nu har jeg lagt et lille lydklip af den her (205kb)
> http://hesteluder.homepage.dk/helpme.mp3

Lyden på dit klip er *ekstremt* lav, hvis overhovedet eksisterende.

Prøv igen.

-V-

Fra : Empitris

Dato : 08-01-06 16:47

"Amber Green" <LALArasmusz@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> selve "omkvædet" Og så er der lidt vinyl agtig knitren. det kunne godt
> minde lidt om Portishead når man høre hele numret..

Midnight Oil - Beds Are Burning ?

Fra : Amber Green

Dato : 08-01-06 18:14

Det er ikke Midnight Oil jeg tænker på, men den blev vist rigtig nok brugt i
Kronsj engang..

Den var lige lovlig lav ja. men har nu fået en bønne på volumen..

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 19:55

"Empitris hotmail.com>" <empitris@<fjern_mig> skrev i en meddelelse

> Midnight Oil - Beds Are Burning ?

Nope - den blev/bliver brugt i Kronsj....

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej