sange om ulykkelig kærlighed..
Fra : jce

Dato : 07-01-06 18:43

eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

Fra : Sirannon

Dato : 07-01-06 19:00

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...
uh oh der er ca en milliard af den slags, men for en god ordens skyld, så
var The Cures "Pictures of You" den første, der faldt mig ind. Nogen speciel
stilart du tænkte på?

Fra : Claus Smith

Dato : 07-01-06 19:00

Den gode gamle klassiker: Love hurts med Nazareth

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 19:12

On Sat, 7 Jan 2006 18:43:05 +0100, "jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk>
wrote:

>eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

Tag en hvilken som helst countryplade

/Alex

Fra : peet_dk

Dato : 07-01-06 21:46

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

Rollins Band - Hold On

Fra : Max

Dato : 07-01-06 22:01

Hej

> eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

Six days on the road.

Alt blues musik høre vel ind under de kategorier.

Mvh Max

Fra : Too Old

Dato : 08-01-06 00:20

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> wrote in news:43bffdaa$2$67261$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

The Corrs - Forgiven, Not Forgotten.

En bedre sang, musikalsk og tekstmæssigt skal man efter min mening lede
længe efter.
En utrolig stemningsfuld sang.

Fra : -V-

Dato : 08-01-06 00:46

"Too Old" <@> wrote:

> The Corrs - Forgiven, Not Forgotten.
>
> En bedre sang, musikalsk og tekstmæssigt skal man efter min mening lede
> længe efter.
> En utrolig stemningsfuld sang.

Ja, den er fin.

I modsætning til alt det gamle lort med Karen Carpenter og George Michael.

-V-

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-01-06 00:54

jce wrote:
> eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

Det kunne være på dansk?

Thomas Helmig: Nu hvor du har brændt mig af.
Michael Falck: Den eneste i verden
Tue West: En sang om kærlighed
Nicolaj og Piloterne: Savner dig
Danseorkesteret: Kom tilbage til mig
Back to Back: En som dig
Anders Blickfeldt: Indtil den dag

Eller er der jo altid

Sinead O'connors: Nothing compares to you

/ Flying Hotdogs

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-01-06 00:58

On 2006-01-07, Flying Hotdogs <info@[NOSPAM]> wrote:
> Det kunne være på dansk?
>
> Thomas Helmig: Nu hvor du har brændt mig af.
> [...]

Og hvis den også skal være god... ;) C.V. Jørgensen - Clue.

(http://www.ebbemunk.dk/cvs_tekster/cv_Vild_i_varmen.html#T10)

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-01-06 01:32

Lars Stokholm wrote:

> Og hvis den også skal være god... ;) C.V. Jørgensen - Clue.
>
> (http://www.ebbemunk.dk/cvs_tekster/cv_Vild_i_varmen.html#T10)

Det har du jo helt ret i - havde lige glemt den. Den ER jo god

/ Flying Hotdogs

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-01-06 17:34

Det må da lige være denne:

Lasse & Mathilde - Hilsen fra Sverige

M.V.H....Benny..

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-01-06 04:08

Den 07-01-06 18.43 skrev jce følgende:
> eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

Man kommer vel ikke uden om en af de sange, der er lavet flest
coverversioner af: Beatles - Yesterday.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå stegt lever: Sunbird hjælper dig med at huske bryllupsdagen.

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 08-01-06 14:22

jce skrev i meddelelsen <43bffdaa$2$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...
>eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

Led Zeppelin: Since I've Been Loving You

Prøv lige at slå den!!! ;)

hvm

Fra : Marianne Agger

Dato : 08-01-06 19:34

En nyere fantastisk sang om ulykkelig kærlighed: James Blunt: "Goodbye My
Lover"...

MVH
Marianne.

Fra : ulrikke

Dato : 08-01-06 20:46

Joy Division: 24 Hours, Love will tear us apart
Rammstein.: Ohne dich
Rainbow: Since you been gone
Mikael Simpson: Du drømmer om et andet sted
Nick Cave (o.m.a) : By the time I get to Phoenix
Ramones: She talks to rainbows

Fra : kautaq

Dato : 12-01-06 00:34

ulrikke wrote:

> Joy Division: 24 Hours, Love will tear us apart

Ja, den er go'.

Det er ikke blot en sang om ulykkelig kærlighed, det er
også en sang der udstiller Ian Curtis' eget forkvaklede liv.
Man kan næsten læse det forestående selvmord i teksten.
Måske verdens sørgeligste sang?

Frank Sinatra købte royalty til sangen for 25.000£.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-01-06 13:39

> eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

No one compares to you med Prince eller Skinhead O'Connor.

Mark

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 09-01-06 15:04

> eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

Killswitch Engage - Rose of Sharyn

men det er jo sådan noget grusomt heavy noget, der ikke kan handle om
kærlighed

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 11-01-06 23:56

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> wrote:

> eller sange om det at savne den man elsker.. nogle forslag...

Rainbow: Rainbow Eyes

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk
»Remember that money can't buy happiness. But it can buy expensive

Fra : MM

Dato : 12-01-06 00:32

Det er godt nok metal, men den relatrer fint til emnet synes jeg.

Mercenary - Loneliness

~MM

Fra : Rikke

Dato : 12-01-06 09:26

En af de ultimative kærlighedsange: Elthon John - Your song. Versionen med
ewan mcgregor er også vildt god! Og hvis du ikke har set moulin Rouge - så
se den! Den er bare vildt god!

Mvh R