Oasis singler - hvor kan jeg finde dem?
Fra : Thomas

Dato : 06-01-06 23:48

Hejsa

Jeg mangler et par af Oasis' DVD-singler... :
Songbird
The Importance Of Being Idle
Lyla
Let There Be Love

Let There Be Love mangler jeg i øvrigt også som almindelig
CD-single...

Er der nogen her, der kender et sted jeg kan finde alle tingene
- og betale pr. efterkrav eller bank-overførsel (da jeg ikke har
visa eller dankort)

Jeg har selv kigget hos Rillen, som vist har 'Songbird' på lager
- Ellers har jeg kigget efter resten på cdon.com, mobydisc.dk,
accord.dk og cdwow.dk - Uden held. Jeg har endda prøvet
Soundstation.dk - de havde heller ikke nogen af dem...

Nogen tips??

Mvh. Thomas

Fra : Holst

Dato : 07-01-06 00:00

Thomas wrote:

> [...]
> accord.dk og cdwow.dk - Uden held. Jeg har endda prøvet
> Soundstation.dk - de havde heller ikke nogen af dem...

Til udlandet og kigge. Det kræver så selvfølgelig en international
overførsel, men det kan jo nok også lade sig gøre, selvom sådant jo
typisk koster lidt.

Et godt sted at kigge kunne være http://www.eil.com i England.