LIVE --- Live?...
Fra : Brian Hansen

Dato : 03-01-06 22:36

Hey there.

Hmm... Godt nok ikke været inde og fin-kigge de sidste mrd.
men så vidt jeg ku' se, så tar' Live "kun" på tour i USA???...!!!...

Nogen der ved om de kommer til lille DK, eller om de overhoved har været hér engang?

Ser helst at de kommer selvfølgelig, da jeg stadig stadig drømmer om at at komme til et Live Show.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : BettinaP

Dato : 04-01-06 12:40

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> wrote in message
> [...]
> hér engang?
>
> Ser helst at de kommer selvfølgelig, da jeg stadig stadig drømmer om at at

uha det kan jeg dælme godt forstå.
kan stadig få gåsehud vede tanken om den koncert de gav i vega for...hm...5
år siden? (da V udkom)

super fantastisk kanon genialt koncert. Aldrig har jeg oplevet en forsanger
må den grad af karisma...gyyyys det var godt

men om de kigger forbi denne gang ved jeg ikke. Det var i hvert fald ikke
deres første koncert i danmark da jeg var inde og høre dem, og det var da
forhåbentlig heller ikke den sidste

BettinaP

Fra : Brian Hansen

Dato : 05-01-06 16:30

BettinaP skrev:

> [...]
> dem, og det var da forhåbentlig heller ikke den sidste

Hmm, 5 år siden, så det vel heller ikke for tidlig de kigger forbi igen.
Håber da godt nok heller ikke at det var sidste gang, ellers må man udenlands.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-06 21:50

Brian Hansen wrote:

> Hmm, 5 år siden, så det vel heller ikke for tidlig de kigger forbi igen.
> Håber da godt nok heller ikke at det var sidste gang, ellers må man udenlands.

ja... Throwing Copper er en jævnligt tilbagevendende favorit på anlægget
her i huset, der er ikke éet eneste nummer der ikke holder...

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-01-06 00:45

Claus Albæk (Kbh.) skrev:

> ja... Throwing Copper er en jævnligt tilbagevendende favorit på anlægget her i huset, der er ikke éet eneste nummer der ikke
> holder...

Lige mine ord.

Fik denne idag, noget at se frem til...
http://listentolive.com/

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 08-01-06 22:06

Brian Hansen wrote:
> Fik denne idag, noget at se frem til...
> http://listentolive.com/

Lækkert musik, men det forekommer mig at da jeg for 10 år siden ca.
sidst hørte Live, var der væsentlig mere gang i den, er det korrekt ?

/Sv-e