Norsk Heavy navn ?
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 20:25

Hejsa Alle

Der er et nyt norsk heavy band der spiller norske folkefortællinger med
heavy, og så har de en sangerinde med en meget lys stemme.. og violin..
Hvad er deres navn.. ?? er der nogle der ved det ?

Mvh
Morten

Fra : Keldo

Dato : 03-01-06 20:32

det var såmænd...........Lumsk

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 20:49

> det var såmænd...........Lumsk

YES !!! 1000 tak

Mvh
Morten

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 05-01-06 12:03

Juel wrote:

> YES !!! 1000 tak
>
> Mvh
> Morten

Jeg kender ikke bandet, men så tilfældigt at de spiller i Kbh. til marts.
http://www.the-rock.dk/site/calendar_element.php?id=220

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Dopedog

Dato : 05-01-06 16:23

> Jeg kender ikke bandet, men så tilfældigt at de spiller i Kbh. til marts.
> http://www.the-rock.dk/site/calendar_element.php?id=220

Kult. De har jo næsten lige spillet i Danmark allerede (ved Ålborgs metal
festival tingest) :)

Fra : Propellen

Dato : 06-01-06 23:15

Dopedog skrev:

> Kult. De har jo næsten lige spillet i Danmark allerede (ved Ålborgs metal
> festival tingest) :)

YES SIR! Jeg så koncerten... Vidste ikke hvad jeg gik indtil, men blev
godtnok meget positivt overrasket. De var altså for seje. For satan en
stemme!

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Q

Dato : 08-01-06 06:09

"Juel" <x> skrev i en meddelelse

> YES !!! 1000 tak

Har hørt Lumsk et par gange på 1000Fryd i Aalborg.. Ikke kedeligt!..

Andre bands i samme genre ( dog lidt tungere ) som kan være interessante at
checke ud:

Finntroll
Thyrfing
Storm

/peter

Fra : Dopedog

Dato : 03-01-06 21:27

> det var såmænd...........Lumsk

Fedt band. Perplåsa er jo en klassiker :)

Fra : Poul C

Dato : 04-01-06 09:08

Hej alle

"Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det var såmænd...........Lumsk

ja, og de blev jo præsenteret på dansk TV i forbindelse med et eller andet
"nytårs-overblik"
Lumsk har (naturligvis) en hjemmeside: http://www.lumsk.com/mainsite.htm
bl.a.med et par videoer: f.eks. Allvis på ca 6 min.

Det kunne måske interessere dig/Jer at vide at der findes et lignende færøsk
band: Tyr
Hjemmeside: http://www.tyr.net/
Her findes bl.a. videoen Regin Smidur (Sagnet om Sigurd Fafnersbane)

Mvh Poul C

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 05-01-06 15:52

> [...]
> heavy, og så har de en sangerinde med en meget lys stemme.. og violin..
> Hvad er deres navn.. ?? er der nogle der ved det ?

Har ikke fået hørt deres musik endnu, men synes de var lidt dumme at høre
på.
Uha... vi kan ikke lide at blive betegnet som dystre og vores tekster har
betydning i forhold til alle andre... arrogante banditter!

Men musikken vil jeg dog gerne tjekke ud.