The Stripper ?
Fra : Uffe Jensen

Dato : 01-01-06 20:00

Jeg søger et musik nummer, - The Stripper - fra filmen -Breakfast and
Tiffanus-
Filmen er fra en gang i 1960'erne med Audrey Hepburn.
At søge i Google på - The Strepper - må siges at være uoverskuelig.

Så hvis en skulle kende den og vide hvor den kan hentes, vil jeg blive
glad!!

uffe

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 01-01-06 20:36

Uffe Jensen wrote:
> [...]
> Filmen er fra en gang i 1960'erne med Audrey Hepburn.
> At søge i Google på - The Strepper - må siges at være uoverskuelig.

Hej Uffe

Der er ikke noget nummer med den titel i soundtracklisten???
http://uk.imdb.com/title/tt0054698/soundtrack

/ Flying Hotdogs

Fra : Peter G

Dato : 01-01-06 20:53

"Uffe Jensen" <siliam@stofanet.dk> writes:

> Jeg søger et musik nummer, - The Stripper -

[...]

> Så hvis en skulle kende den og vide hvor den kan hentes, vil jeg blive
> glad!!

Du mener David Roses instrumentalnummer?
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=11:408gtq5zbu4p~T1

Findes sikkert på et utal af plader og opsamlinger.

FUT sat til dk.kultur.musik.

--
M.v.h. Peter. Post dit svar _under_ det du svarer på, thi toppostere og
andre irriterende skribenter vil blive filtreret fra i stilhed.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-01-06 18:23

"Uffe Jensen" <siliam@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> At søge i Google på - The Strepper - må siges at være uoverskuelig.
>
> Så hvis en skulle kende den og vide hvor den kan hentes, vil jeg blive

Hej Uffe.

Du kan finde den på soundtracket til "The Full Monty".
Tag evt. en prøvelytter på en af de mange hjemmesider, hvor man kan købe
musik online.
Mere for at sikre dig, at du får det nummer du leder efter.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk