George Michael
Fra : Hagar

Dato : 01-01-06 02:36

Hej i gruppen

Søster og jeg har diskuteret George Michael, vi har været på hans egen
hjemmeside for at se om vi kunne finde et svar der, men vi fandt ikke noget.
Den mand har jo lavet meget, og han har lavet et par numre jeg ikke kan
huske hvad hedder, og hvilket album de eventuelt er på, hvis de da er kommet
på album.
Vi mener begge at det ene nummer hedder Freak, men det andet kan vi ikke
huske. Han har på videoen vi har set, et meget underligt rødt udstyr på, og
den anden video vi har set, er han i sort og svinger pisken i en verden af
akryl.
Er der nogen der kan hjælpe, og eller rette eventuelle misforståelser ?

Hagar

Fra : Holst

Dato : 01-01-06 10:22

Hagar wrote:

> [...]
> akryl.
> Er der nogen der kan hjælpe, og eller rette eventuelle misforståelser ?

Prøv at tag et kig på http://www.allmusic.com/

Om du kan finde noget, der kan hjælpe dig, ved jeg ikke.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-01-06 10:56

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> af akryl.
> Er der nogen der kan hjælpe, og eller rette eventuelle misforståelser ?

Hej og godt nytår

"Freek" er på pladen "Patience", hvor du også finder et andet, i mine ører,
mærkeligt nummer "Shoot the Dog". Du kan høre uddrag fra pladen her:
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=116383
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Hagar

Dato : 01-01-06 11:24

> [...]
>
> "Freek" er på pladen "Patience", hvor du også finder et andet, i mine
> ører, mærkeligt nummer "Shoot the Dog". Du kan høre uddrag fra pladen her:

Hej igen

Tak for hjælpen, og også godt nytår til dig

Kan det tænkes at det nummer og video søster og jeg tænker på er et og samme
nummer, vi mener det ikke, men muligheden er der jo

Hagar

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-01-06 15:30

> Hej igen
>
> Tak for hjælpen, og også godt nytår til dig
>
> Kan det tænkes at det nummer og video søster og jeg tænker på er et og
> samme nummer, vi mener det ikke, men muligheden er der jo

Velbekomme.

Det lyder som om, I må på jagt efter videoen, så I kan få afgjort
uenigheden.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Bruno

Dato : 01-01-06 15:39

Lars Frandsen wrote:

> Det lyder som om, I må på jagt efter videoen, så I kan få afgjort
> uenigheden.

Mon ikke svaret kan ses her:

http://europe.real.com/dir/music/videos/George_Michael-Freek.html

(Jeg har ikke testet linket, da jeg ikke har RealPlayer installeret)

Mvh

Bruno

Fra : Otto J.

Dato : 01-01-06 20:44

> Vi mener begge at det ene nummer hedder Freak, men det andet kan vi ikke
> huske. Han har på videoen vi har set, et meget underligt rødt udstyr på,

Freek fra nyeste album, Patience.

og
> den anden video vi har set, er han i sort og svinger pisken i en verden af
> akryl.

Fastlove, fra Older.

Mvh Otto

Fra : Rune Jensen

Dato : 01-01-06 22:29

Hagar wrote:
> [...]
> akryl.
> Er der nogen der kan hjælpe, og eller rette eventuelle misforståelser ?

Sangen hedder som andre nævner freek...og videon er til det samme
nummer, så det er den samme i tænker på.. Videon var faktisk også ret
dyr, men meget underlig :)

-Rune Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 01-01-06 22:33

Rune Jensen wrote:

> Sangen hedder som andre nævner freek...og videon er til det samme
> nummer, så det er den samme i tænker på.. Videon var faktisk også ret
> dyr, men meget underlig :)
>
> -Rune Jensen

Glem det, jeg læste ikke spørgsmålet ordenligt :)

-Rune Jensen

Fra : Hagar

Dato : 01-01-06 22:48

> Sangen hedder som andre nævner freek...og videon er til det samme nummer,
> så det er den samme i tænker på.. Videon var faktisk også ret dyr, men
> meget underlig :)
>
> -Rune Jensen

Jeg bukker og takker for al hjælp
Nu vil jeg så se om det er muligt at finde den video, for den var flot, men
speciel, syntes jeg. Men, der er nok ikke noget men sådan lige finder

Hagar

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-01-06 18:44

Hagar skrev:
> Nu vil jeg så se om det er muligt at finde den video, for den var
> flot, men speciel, syntes jeg. Men, der er nok ikke noget men sådan
> lige finder

Begge videoer kan ses på den officielle hjemmeside
http://www.georgemichael.com. Fastlove-videoen findes desuden på
DVD-udgivelsen Ladies & Gentlemen.

--
Peter Brandt Nielsen