Spike Jones
Fra : BKH

Dato : 30-12-05 11:03

Hvad hedder den sang/melodi med Spike Jones, hvor han synger med drøblen ???

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-12-05 12:22

"BKH" <news:brian@gade-nielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder den sang/melodi med Spike Jones, hvor han synger med drøblen
???

Hæ hæ...gjorde han ikke altid det
Måske Cocktails for two??

Fra : Lapzig

Dato : 30-12-05 18:40

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> wrote in message
> Hæ hæ...gjorde han ikke altid det
> Måske Cocktails for two??

Var det Spike Jones SELV der sang?

Fra : Ole Damgaard

Dato : 30-12-05 19:59

BKH skrev:

> Hvad hedder den sang/melodi med Spike Jones, hvor han synger med drøblen ???

Du tænker uden tvivl på Hawaiian war chant.
mvh ole

Fra : BKH

Dato : 30-12-05 20:17

Det er ikke nogen af de sange i har nævnt jeg tænker på. "Hawaiian war
chant" har lidt af den stemme, som er med i den sang jeg søger.

Fra : Zilly ink

Dato : 30-12-05 21:03

BKH wrote:
> Det er ikke nogen af de sange i har nævnt jeg tænker på.
> "Hawaiian war chant" har lidt af den stemme, som er med i den
> sang jeg søger.

Du må komme op med lidt flere oplysninger... den mand og hans wacky boyz har
smadret alt hvad der kunne smadres, så det er store krav at stille os.
--
zillyink.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 31-12-05 01:23

Har lyttet min greatest hits med Spike Jones igennem...kan du ikke komme det
lidt nærmere...?

Fra : Zilly ink

Dato : 31-12-05 02:02

Ole Damgaard wrote:
> Du tænker uden tvivl på Hawaiian war chant.
> mvh ole

Se, det ville jeg også have gættet på!
--
zillyink.dk

Fra : Zilly ink

Dato : 31-12-05 01:54

BKH wrote:
> Hvad hedder den sang/melodi med Spike Jones, hvor han synger
> med drøblen ???

3:50 inde i Carmen Suite laver S.J. lyde der fremkommer fra det bagerste af
mundhulen, og det gør han også i en del andre numre.
--
zillyink.dk

Fra : Zilly ink

Dato : 31-12-05 02:00

Zilly ink wrote:

A man came up to me one day and said: "Hey Doodles you hairs getting thin!"
and I said "Well who wants fat hair?" (the man on the flying trapeze)
--
zillyink.dk

Fra : Lapzig

Dato : 31-12-05 03:22

"Zilly ink" <zillyink@hotmail.com> wrote in message
> A man came up to me one day and said: "Hey Doodles you hairs getting
> thin!" and I said "Well who wants fat hair?" (the man on the flying
> trapeze)

You know, a funny thing happened, a man came up to me and said,
"Doodles, Doodles, did you leave home?
I said, "I left home."
He said, "Did you put the cat out?"
I said, "I didn't know he was on fire!"