Nytårsmusik
Fra : schlafen

Dato : 29-12-05 13:02

Mangler lidt inspiration til nytårsmusik....

Kender godt ABBAs og Champagne Galloppen.....)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-12-05 15:25

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Mangler lidt inspiration til nytårsmusik....
>
> Kender godt ABBAs og Champagne Galloppen.....)
____

Saragossa band - Truck stop - D.J. Ytzi - Kastelruther Spatzen

PS: Forresten kommer alle disse navne i ARD "Silvesterstadl" nytårsaften kl.
20.15-01.00, s¨jeg vil foreslå dig bare at tænde tvèt og bruge lyden

Hilsen Åge

Fra : Karina

Dato : 29-12-05 15:44

> Mangler lidt inspiration til nytårsmusik....

Shubidua - Vær Velkommen Herrens År
Shubidua - Det nye år
The Bellamy Brothers - Merry Christmas and a Happy New Year

Mvh
Karina

Fra : Thomas

Dato : 30-12-05 03:30

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Mangler lidt inspiration til nytårsmusik....
>
> Kender godt ABBAs og Champagne Galloppen.....)

Kashmir - New Years Eve

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 30-12-05 15:53

schlafen skrev i meddelelsen <43b3d039$0$8840$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
>Mangler lidt inspiration til nytårsmusik....
>
>Kender godt ABBAs og Champagne Galloppen.....)

George Harrison: Ding Dong, Ding Dong

hvm

Fra : kautaq

Dato : 30-12-05 17:17

schlafen wrote:

> Mangler lidt inspiration til nytårsmusik....

Ramones - It's Alive
Optaget i London 1977 nytårsaften.
-take it Dee Dee. One Two Three Four...

--
Mike
-in Collision with a Frogman

Fra : Karina

Dato : 31-12-05 02:19

> Mangler lidt inspiration til nytårsmusik....

Kom lige i tanker om en Shub-sang mere....
Den lille pige med svovlstikkerne

Mvh
Karina

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 31-12-05 13:10

Rod Stuart - We're having a party

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 31-12-05 18:37

Der er kun Iron Maiden - 2 Minutes to midnight