3 Interessante hjemmesider.
Fra : Kim Vestergaard

Dato : 28-12-05 22:53

Så er der kommet endnu en side i serien.
Check siderne

www.rocknation,dk
www.softnation.dk
www.darknation.dk

Her kan alle få afløb for en 'anmelder trang' samt få inspiration til
nye cd indkøb.

Siderne er ikke kommercielle (Ingen latterlige pop-ups)
Ren afslappende læsning.

Personligt mangler jeg information om Pink Floyd. Er først fornyligt begyndt
at interessere mig
for dem og synes det ville være fedt hvis nogen gad anmelde nogle af deres
skiver. Eventuelt på Softnation

Hilsen Kim

Fra : Holst

Dato : 28-12-05 23:08

Kim Vestergaard wrote:

> Så er der kommet endnu en side i serien.

Gider du ikke snart stoppe. Det er jo næsten daglig, du spammer os med
disse "reklamer" ...

> [...]
> at interessere mig
> for dem og synes det ville være fedt hvis nogen gad anmelde nogle af deres

Tjah ... mangler du information om Pink Floyd, kan du læser mere om dem
her: http://www.allmusic.com

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 28-12-05 23:17

Tak Holst.
Selvfølgelig stopper jeg, men det er bare ment som et godt indslag for
musikelskere.
Jeg har intet at gøre med siderne ud over at være bruger.
Det brfriende er at det er NON kommercielle sider, lavet af musikelskere som
intet tjener på det.

Det var ikke ment som spamming.

Tak for linket om Pink Floyd, men jeg ville hellere have personlige meninger
om musikken.
Ikke historik.

Sorry igen, troede ikke at det var irriterende at blive mindet om gode
links, og med 3-8 indlæg om dagen
ialt fra brugerne af denne nyhedsgruppe, kan jeg da godt forstå at det er en
stor mundfuld at komme igennem.

Hilsen Kim

P.S Godt nytår.

Fra : McMurphy

Dato : 29-12-05 12:19

Jeg syn's at Kim skal blive ved med at lægge links på diverse sider ind i
denne nyhedsgruppe. Jeg har da personligt haft glæde af nogle af dem og de
sidste her er da absolut et kig værd. Så bare fortsæt Kim og lad ikke en
enkelt kommentar slå dig ud!!

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 29-12-05 12:43

Tak McMurphy.
Det er ihvertfald velment fra min side, da jeg selv finder inspiration fra
nævnte sider.
Musikgenrer jeg er rimeligt blank i er Westcoast og alle kommentarer er
brugbare i
mit forsøg på at få 'verdens' største cd samling.

Hilsen Kim

Fra : Max

Dato : 29-12-05 13:18

Hej Kim

> Det er ihvertfald velment fra min side, da jeg selv finder inspiration fra
> nævnte sider.

Jeg er sikker på at du mener det godt, men uopfordrede link's i
nyhedsgrupper er reklame, og det er ikke velset. Prøv at fore-
stille dig at alle brugere postede en 3-4 link om dagen, så er
jeg sikker på at de evt. spørgsmål der måtte blive stillet ville
drukne i støjen.

Mvh Max

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 29-12-05 15:54

> [...]
> stille dig at alle brugere postede en 3-4 link om dagen, så er
> jeg sikker på at de evt. spørgsmål der måtte blive stillet ville

Hej Max.

Forstået.
Men er det at opdage nyt, ikke en af fordeleen ved nettet.?
Personligt gad jeg godt at folk postede links, så jeg fik lidt at læse,...
jeg kan jo altid selv
vælge om jeg vil klikke på linkene.

Men forstår godt hvad du siger. Så jeg vill ikke poste mere. Ville bare gøre
opmærksom på
nogle rigtigt fede links som jeg har brugt flere timer på. Og det der er
vigtigt, blevet godt inspireret af.

Tror at mine cd køb er steget 50% ved at gennem disse sider læse mere
indgående artister som normalt ikke
bliver omtalt i aviser og andre medier.

Ha' er rigtigt godt nytår.

Hilsen Kim

Fra : Max

Dato : 29-12-05 18:31

Hej Kim

> nogle rigtigt fede links som jeg har brugt flere timer på. Og det der er
> vigtigt, blevet godt inspireret af.

Nu er vi nok ved at være lidt rigelig OT, men som sagt jeg forstår
dig udmærket og du forstår også min mening. Måske skulle du
tænke på at lave en hjemmeside hvor du kunne samle link og
klasificere dem, du kunne så reklamere for din side i en signatur.

> Ha' er rigtigt godt nytår.

Det sammet til dig.

Mvh Max

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 29-12-05 18:22

> Så er der kommet endnu en side i serien.
> Check siderne
>
> www.rocknation,dk
> www.softnation.dk
> www.darknation.dk

Kendte godt til rocknation som jeg havde kort glæde, da der var meget
snæverhed i genrerne derinde. Men åbningen af darknation er jeg glad for,
dog morer det mig at se bl.a. Rammstein og Creed derinde. Det må jeg vist
hellere få rettet op på