TV-2 på P3 Session
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 27-12-05 23:59

Skal lige høre, om der er nogen, som fik grabbet TV-2 koncerten på P3
Session d. 22.12, og som vil dele den?

Mvh.

Mads

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-12-05 02:14

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal lige høre, om der er nogen, som fik grabbet TV-2 koncerten på P3
> Session d. 22.12, og som vil dele den?
>
> Mvh.
>
> Mads

Fy dog folk må sku ikke være andre behjælpelige ved kopiering...... Det er
helt ok selv at kopiere (analogt that is!). Men når andre hjælper risikerer
de at måtte gå fra hus og hjem pga. store erstatningskrav. Mon ikke APG og
Koda og andre grimme folk også læser med her ?

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-12-05 22:58

> [...]
> de at måtte gå fra hus og hjem pga. store erstatningskrav. Mon ikke APG og
> Koda og andre grimme folk også læser med her ?

Sikkert, men nu er koncerten blevet lagt ud på P3's side, så nu kan jeg
lovligt selv rippe den...

Mvh.

Mads

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 30-12-05 10:44

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> wrote in message

> Sikkert, men nu er koncerten blevet lagt ud på P3's side, så nu kan jeg
> lovligt selv rippe den...

Ærgeerligt at der er en goddamn billedside med, lyden er sgu ikke
imponerende, så jeg stiller mig op i køen blandt dem der godt kunne bruge et
"liverip" i en noget bedre kvali.

Mvh, og godt nytår

Kim

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 30-12-05 14:14

On Thu, 29 Dec 2005 22:58:17 +0100, "Mads Jakobsen"
<madsjakob@hotmail.com> wrote:

>Sikkert, men nu er koncerten blevet lagt ud på P3's side, så nu kan jeg
>lovligt selv rippe den...
>
>Mvh.
>
>Mads

Jeg har ledt og ledt, uden at kunne finde den - har du et link ?

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 30-12-05 16:00

> Jeg har ledt og ledt, uden at kunne finde den - har du et link ?

http://www.dr.dk/P3/Forside.htm

Værsgo' - og god fornøjelse!

Mvh.

Mads

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 30-12-05 16:44

On Fri, 30 Dec 2005 15:59:46 +0100, "Mads Jakobsen"

Lol - Skoven og træer

Takker og godt nytår