Mon De Reggae
Fra : Propellen

Dato : 23-12-05 21:52

Med Little T (Natasja) For hulan da det sparker altså så meget bagdel.
Har nok hørt det 230 gange snart, og er stadig ikke træt af det. Hun er
satme for sej. Ja ja, det er et covernummer (Ihvertfald beatet)Men det
gør ikke nummeret mindre dårligt, tværtimod. Nu mangler det bare at
blive udgivet officielt...

Skulle bare lige af med lidt glæde...
--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 23-12-05 22:03

Propellen skrev:

> [...] Ja ja, det er et covernummer (Ihvertfald beatet) Men
> det gør ikke nummeret mindre dårligt, tværtimod. Nu mangler
> det bare at blive udgivet officielt...
> Skulle bare lige af med lidt glæde...

Jeg forstår godt hvad du mener, men du skrev faktisk det
modsatte af hvad du mente:
... gør ikke nummeret mindre dårligt, tværtimod.

--
'rluf :·) minus, minus, minus, plus = minus

Fra : Propellen

Dato : 23-12-05 22:18

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Jeg forstår godt hvad du mener, men du skrev faktisk det
> modsatte af hvad du mente:
> ... gør ikke nummeret mindre dårligt, tværtimod.

ja ja ja... Men det er ihvertfald et fedt nummer, og det danske sprog er
svært!

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-12-05 22:51

Propellen <Not@Valid.Invalid> wrote:

> Nu mangler det bare at
> blive udgivet officielt...

Er den ikke ude endnu?
Satser på albummet skal indkøbes her efter jul.

Fra : Propellen

Dato : 24-12-05 14:06

Steen Jensen skrev:

> Er den ikke ude endnu?
> Satser på albummet skal indkøbes her efter jul.

Nix... Natasjas album er udgivet, men Mon De Reggae er kun ude på promo.