Hvordan får jeg en besked igennem til Hr. ~
Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 20-12-05 13:34

Hej gruppe

Som et led i en plan, som i al sin skummelhed, går ud på at få min
pige tilbage, tænker jeg spørge vort fælles idol, Steffen Brandt om
at sende en hilsen til den udkårne ... jeg nærer et spinkelt håb
om at dette i led med en større charmeoffensiv, måske kan give bonus.

Jeg har ikke umiddelbart kunne finde en kontaktadresse via hverken
tv-2.dk eller tv2fan.dk

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 15:25

<kim.frederiksen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Find ham på www.degulesider.dk

vh
Esben

Fra : Steffen Brandt

Dato : 20-12-05 16:47

> [...]
> om at dette i led med en større charmeoffensiv, måske kan give bonus.
>
> Jeg har ikke umiddelbart kunne finde en kontaktadresse via hverken

Hej,

Hér er jeg. Åhh-Åhhhhhh ja ja JAWOHL.

Ser hun godt ud "din" pige ?
Kan du også godt lide militærmusik ?
Syntes du også min trommeslager er en bøsserøv ?

Hvis du oven ihatten kan dokumenterer at du har købt
20 eksemplarer af vores seneste hit. Vil jeg gerne sende
en hilsen tildin kæreste.

God jul,

Steffen

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 19:55

En gang til:
søg ham på degulesider.dk der finder du hans århusadresse
send ham et "almindeligt" brev

Esben

Fra : Davidsen

Dato : 20-12-05 16:23

[...]

http://tv-2.dk/index-band.html kan måske bruges...

Ellers kan du jo, som Esben skriver, prøve De Gule Sider. (Hvis jeg ikke
husker forkert hedder "Fru Brandt" Jo Dam Kjærgaard....)
Om sidstnævnte er en god idé må du selv afgøre, men vor helt virker da som
en tolerant mand.

Mvh
Davidsen

Fra : Bruno

Dato : 20-12-05 16:45

kim.frederiksen@gmail.com wrote:
> Jeg har ikke umiddelbart kunne finde en kontaktadresse via hverken
> tv-2.dk eller tv2fan.dk

Jeg har tidligere haft held ved at skrive til en adresse fra tv-2.dk, så
mon ikke du med lidt held kan opnå det samme ved at skrive via
fanklubben når nu de linker til den.

Mvh

Bruno

Fra : The Nameless Dude

Dato : 20-12-05 18:11

A short time ago on a server far far away, wrote

> [...]
> om at dette i led med en større charmeoffensiv, måske kan give bonus.
>
> Jeg har ikke umiddelbart kunne finde en kontaktadresse via hverken

Hvor er du cheap.
Hvis du vil vinde hende tilbage, så hyrer du da Steffen og hele TV-2
til at komme og spille serenader under hendes vindue hvor du så står
i forgrunden med en kæmpe buket røde roser, langstilkede forståes.
SÅ skal hendes hjerte nok smelte.

--
The Nameless Dude

Fra : Holst

Dato : 20-12-05 18:16

The Nameless Dude wrote:

> [...]
> til at komme og spille serenader under hendes vindue hvor du så står
> i forgrunden med en kæmpe buket røde roser, langstilkede forståes.

Tror du? Tror du ikke, hun falder i søvn?

Fra : The Nameless Dude

Dato : 21-12-05 12:29

A short time ago on a server far far away, Holst wrote

> Tror du? Tror du ikke, hun falder i søvn?

Naaa, ikke hvis hun er den store Brandt fan som der skrives, så skal
hun nok holde sig vågen.
--
The Nameless Dude

Fra : MOA

Dato : 20-12-05 18:58

<kim.frederiksen@gmail.com> wrote in message
[...]

hvorfor tror du det er nok til at få hende tilbage? der er vel en grund til
I ikke er sammen, så det er vel lige lovlig optimistisk at tro, at en hilsen
fra Steffen Brandt kan slette hvad det nu er der er årsag til jeres
adskillelse..

Mvh.
MOA

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 21:43

MOA wrote:

> hvorfor tror du det er nok til at få hende tilbage?

Det tror jeg heller ikke ... det er kun en del af en større plan

> der er vel en
> grund til I ikke er sammen, så det er vel lige lovlig optimistisk at
> tro, at en hilsen fra Steffen Brandt kan slette hvad det nu er der er
> årsag til jeres adskillelse..

Ja, det vil det heller ikke kunne ... men det vil måske hjælpe, hvad ved
jeg.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : preben nielsen

Dato : 21-12-05 17:58

> [...]
Hej gruppe

>Som et led i en plan, som i al sin skummelhed, går ud på at få

Hvis det er din bedste plan, så giv op.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk