REQ: akkorder til TV-2's seneste album
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 20-12-05 11:12

Hej venner,

Jeg søger efter akkorderne til TV'2 nyeste sange, specielt "De første
kærester på månen". Jeg har søgt på tv2fan.dk, men der var de ikke.

Er der nogen som har dem, eller som kan lure dem af fra CD'en for mig?

På forhånd tak,

-Michael.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-12-05 19:21

> [...]
> kærester på månen". Jeg har søgt på tv2fan.dk, men der var de ikke.
>
> Er der nogen som har dem, eller som kan lure dem af fra CD'en for mig?

Puha... ville gerne hjælpe men i den snareste fremtid ville jeg nok kunne få
en bøde for det!

Men det er vist ikke ulovligt endnu, så her er de...

Og så nyd musikken så længe det betragtes som en kunstart... For det tyder
på, at det magiske er ved at forsvinde.

Vers+omkvæd:
H7/F#
em em/D