Rolling stones billetpriser?
Fra : ----PS

Dato : 19-12-05 21:51

Jeg var for sent ude, og fik ikke mine 4 billetter.
Men jeg kan se, at der er masser til salg i den blå avis.
Jeg vil dog ikke give overpris - så kan det være ligemeget.
Derfor: Hvad er egentlig de rigtige priser på disse? Jeg kan forstå der kun
er ståpladser, men foretaget en eller anden opdeling alligevel?
Vil lige have dèt på det rene, inden jeg køber mine 4 stk.
(skriv gerne hvis DU har dem jeg skal bruge..- til original pris!)
Psørensen

Fra : Holst

Dato : 19-12-05 22:10

----PS wrote:

> [...]
> Vil lige have dèt på det rene, inden jeg køber mine 4 stk.
> (skriv gerne hvis DU har dem jeg skal bruge..- til original pris!)

http://www.billetlugen.dk kan du læse:

Billetpriser:
DKK 695 + gebyr (Inderplæne-Ståplads) OBS! Sælges ikke i Fona
DKK 595 + gebyr (Alm. ståplads)

Fra : Bruno

Dato : 19-12-05 22:28

Holst wrote:

> Billetpriser:
> DKK 695 + gebyr (Inderplæne-Ståplads) OBS! Sælges ikke i Fona
> DKK 595 + gebyr (Alm. ståplads)

Føj. Det er godt man ikke er fan!

Jeg synes efterhånden priserne på koncerter er ude på overdrevet, det er
kun festivallerne og så de små scener som synes at holde et fornuftigt
niveau.

Mvh

Bruno

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-12-05 22:47

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Jeg synes efterhånden priserne på koncerter er ude på overdrevet, det er
> kun festivallerne og så de små scener som synes at holde et fornuftigt
> [...]

Tjah lidt er der vel om det...
Da Stones spillede i Parken sidst (2003) gav jeg 510 kr. for en
siddeplads...nu skal jeg give 595 kr. for en ståplads.
Samtidig var der plads til 47.000 i Parken og nu 75.000 i Horsens...så den
samlede billetindtægt er da steget temmelig voldsomt på blot 3 år.
Men hvad pokker de kan jo sælge billetterne...og vi er åbenbart mange nok,
der igen-igen skal have billet til hvad vi igen-igen tror er den sidste gang

Fra : Holst

Dato : 19-12-05 23:27

Bruno wrote:

> Føj. Det er godt man ikke er fan!

Smag og behag. Jeg er ikke fan, men jeg overvejede da alvorligt, om jeg
skulle af sted. Og det var ikke prisen, der var årsag til, at jeg ikke
købte billet.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 24-12-05 01:47

On Mon, 19 Dec 2005 22:10:22 +0100, Holst <newsdec05@shelter.dk> wrote:

>Billetpriser:
>DKK 695 + gebyr (Inderplæne-Ståplads) OBS! Sælges ikke i Fona
>DKK 595 + gebyr (Alm. ståplads)

Hvor fedt er det at give 595 for at stå bagved 75000 andre,
og se koncert på en storskærm?

Fra : Highlander

Dato : 24-12-05 22:26

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> wrote in message

> Hvor fedt er det at give 595 for at stå bagved 75000 andre,
> og se koncert på en storskærm?

det er garanteret en del federe end at se / høre en dvd på 43"eren - hjemme
i stuen med fruen ...

Highlander

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-12-05 22:13

"----PS" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vil lige have dèt på det rene, inden jeg køber mine 4 stk.
> (skriv gerne hvis DU har dem jeg skal bruge..- til original pris!)

Billetpriserne var:
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Flemming

Dato : 23-12-05 14:05

Det er ikke tilladt at sælge billetter til overpris i Den Blå Avis...

Carina