Madonna's Confessions on a.., er det mig e~
Fra : The Nameless Dude

Dato : 15-12-05 18:15

Jeg lånte Madonnas nye album af en kammerat og smed den i.
Er det mig eller er der afsendig meget discant i de numre ?
Jeg var nød til at dreje min treble 3 takker ned på recieveren før
det kom til at lyde ordentligt fordi jeg synnes at den discant
skærer en del i ørerne.
--
The Nameless Dude

Fra : Holst

Dato : 15-12-05 18:27

The Nameless Dude wrote:

> [...]
> Jeg var nød til at dreje min treble 3 takker ned på recieveren før
> det kom til at lyde ordentligt fordi jeg synnes at den discant

Det har jeg bestemt ikke bemærket. Jeg skal ikke afvise, at der er mere
end normalt, men jeg har på ingen måde følt mig generet af det - eller
overhovedet lagt mærke til det.

Fra : Rohde

Dato : 15-12-05 18:53

"The Nameless Dude" <nom@ial.adress> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg var nød til at dreje min treble 3 takker ned på recieveren før
> det kom til at lyde ordentligt fordi jeg synnes at den discant

Det synes jeg ikke. Lyden er helt som den skal være hos mig.
Mvh.. Søren

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-05 20:47

"Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse
> "The Nameless Dude" <nom@ial.adress> skrev i en meddelelse

Der er muligvis for meget discant hos dig hvad det så end er for en
størrelse men lydbilledet hos de fleste ser da ud til at indeholde hvad det
skal af bas og diskant.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : The Nameless Dude

Dato : 16-12-05 15:26

A short time ago on a server far far away, Kim Larsen wrote

> [...]
>
> Der er muligvis for meget discant hos dig hvad det så end er for en
> størrelse men lydbilledet hos de fleste ser da ud til at indeholde

Weird, jeg har bare aldrig oplevet det før at jeg var nød til at dreje
den ned. Ikke engang hvis jeg sprang fra trance direkte til Vivaldi
--
The Nameless Dude

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 17-12-05 09:54

The Nameless Dude wrote:
> [...]
> Jeg var nød til at dreje min treble 3 takker ned på recieveren
> før det kom til at lyde ordentligt fordi jeg synnes at den

Nu er det jo sådan at bas og diskant indstillingerne kun er lavet for at
forbedre evt dårligt indspillede numre.
På min forstærker er der ikke noget der hedder treble og bass, og her lyder
albummet kanont..

--
Vh. Henrik Sørensen