Jatak det blev min hjemby !
Fra : BS

Dato : 15-12-05 13:25

Ahhh

Stones i Horsens til sommer, nok kan jeg høre det i min stue med vinduet
åben men jeg skal da helt sikkert afsted !!!

Lækkert !!

Fra : Max

Dato : 15-12-05 13:52

Hej

> Stones i Horsens til sommer, nok kan jeg høre det i min stue med vinduet
> åben men jeg skal da helt sikkert afsted !!!

Ja, der bliver trængsel i haven derhjemme, og det er da også
et godt alternativ til Eagels som jo var planen længe. Forøvrigt
bliver der trængsel med 75.000 tilskuer :)

Mvh Max

Fra : rosenauer.dk

Dato : 15-12-05 15:49

> Stones i Horsens til sommer, nok kan jeg høre det i min stue med vinduet
> åben men jeg skal da helt sikkert afsted !!!

Tragiskt tragiskt.. :') ... hvad andet kan jeg sige ? =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-12-05 16:09

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> skrev i en meddelelse

> Tragiskt tragiskt.. :') ... hvad andet kan jeg sige ? =)
>
> /Martin
> http://rosenauer.dk
________

Jeg bliver hjemme og tager høreværn på, for en sikkerheds skyld

Hilsen Åge

Fra : René Hvid

Dato : 15-12-05 16:29

> Tragiskt tragiskt.. :') ... hvad andet kan jeg sige ? =)
>
> /Martin
> http://rosenauer.dk

Det eneste der er tragisk, er at det igen er de for P..... H....... fra
billetlugen der skal stå for salget af billetter så det bliver sikkert prop
umuligt at få en billet

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Henrik

Dato : 15-12-05 23:29

"rosenauer.dk" skrev i en meddelelse
> ... hvad andet kan jeg sige ? =)

Hvad med et "Tillykke" ?
Det er sq imponerende (Stone's fan eller ej) at Horsens atter kan markere
sig ... respekt til byen og menneskene bag arrangementet.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 17-12-05 18:37

> Hvad med et "Tillykke" ?
> Det er sq imponerende (Stone's fan eller ej) at Horsens atter kan markere

Enig.. tillykke til Horsens ! ... bare lidt småtræt af at jeg så
formodentlig ikke kommer til at fotografere den ;)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Bruno

Dato : 15-12-05 17:11

BS wrote:
> Lækkert !!

Enig. Jeg havde frygtet et ville blive på Gentofte og så kunne det blive
svært, at slippe for larmen og alle pensionisternes gangstativer

Mvh

Bruno

Fra : BS

Dato : 16-12-05 03:24

> Enig. Jeg havde frygtet et ville blive på Gentofte og så kunne det blive
> svært, at slippe for larmen og alle pensionisternes gangstativer
>
> Mvh
>
> Bruno

Hehehe - det tror jeg gerne !!

Ang Horsens så går der jo stadig rygter om at Depeche Mode også skulle kigge
forbi.... Så måske det bliver en RIGTIG god sommer !!

Fra : Dopedog

Dato : 16-12-05 12:26

> Ahhh
>
> Stones i Horsens til sommer, nok kan jeg høre det i min stue med vinduet
> åben men jeg skal da helt sikkert afsted !!!
>
> Lækkert !!

Respekt til Horsens for at de kan hive et så stort verdensnavn hertil. Sur
røv for mig som, igen, skal have lukket vinduerne i fordi der er et
musiknavn i byen jeg ikke kan lide

Fra : Lars Jensen

Dato : 17-12-05 13:46

Dopedog wrote:

> Respekt til Horsens for at de kan hive et så stort verdensnavn hertil. Sur
> røv for mig som, igen, skal have lukket vinduerne i fordi der er et
> musiknavn i byen jeg ikke kan lide

Og jeg får sikker IGEN problemer med at overbevise de
skipperlabskovsskovlende papnæser fra hjemmeværnet om, at jeg altså skal
ind og parkere hvor jeg bor - sjovt nok glemmer kommunen ALTID Adelgade
når de uddeler parkerings-sedler til beboerne på Langemarksgade...

Grrr.. må hellere kontakt kommunen i god tid denne gang!

Lars B

Fra : Max

Dato : 17-12-05 14:35

Hej Lars

> ind og parkere hvor jeg bor - sjovt nok glemmer kommunen ALTID Adelgade
> når de uddeler parkerings-sedler til beboerne på Langemarksgade...
>
> Grrr.. må hellere kontakt kommunen i god tid denne gang!

Å herre gud da, det er en aften om året, har du ingen ben ?

Forøvrigt har Adelgade og Langemarksgade intet med hinanden at gøre.

Mvh Max

Fra : F.Hansen

Dato : 17-12-05 15:04

> Hej Lars

> Å herre gud da, det er en aften om året, har du ingen ben ?
>
> Forøvrigt har Adelgade og Langemarksgade intet med hinanden at gøre.

Langemarksvej og Adelgade

Fra : Lars Jensen

Dato : 20-12-05 21:25

Max wrote:
> Hej Lars

> Å herre gud da, det er en aften om året, har du ingen ben ?

Hvor vil du have at jeg skal parkere? Min bil skal ikke holde 2 km væk...

> Forøvrigt har Adelgade og Langemarksgade intet med hinanden at gøre.

Baaah, jeg skrev forkert - Langemarksvej er det selvfølgelig...

> Mvh Max

Lars B

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-12-05 23:05

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor vil du have at jeg skal parkere? Min bil skal ikke holde 2 km væk...

> Lars B

Er du bange for at fars dyt skal blive ensom

Fra : Lars Jensen

Dato : 21-12-05 18:54

Allan Krautwald wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Er du bange for at fars dyt skal blive ensom

:) - også det! :)

Jeg ved godt at jeg lyder "pivet" - so be it! :)

Lars B

Fra : Highlander

Dato : 17-12-05 16:47

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in message

> [...]
> når de uddeler parkerings-sedler til beboerne på Langemarksgade...
>
> Grrr.. må hellere kontakt kommunen i god tid denne gang!

life sucks and wifes doesnt ... Peeew .... godt jeg ikke har dine problemer

Highlander

Fra : Lars Jensen

Dato : 20-12-05 21:26

Highlander wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in message

> life sucks and wifes doesnt ... Peeew .... godt jeg ikke har dine problemer
> ..

Sådan er det... jeg har intet mod koncerterne - er bare træt af at
kommunen ikke ved at de 2 veje ligger i forlængelse af hinanden, og at
de afspærer hele området. Lige meget hvordan man vender og drejer det,
så er det til gene for beboerne i området.

> Highlander

Lars B

Fra : highlander

Dato : 16-12-05 16:02

René Hvid skrev:

> Det eneste der er tragisk, er at det igen er de for P..... H....... fra
> billetlugen der skal stå for salget af billetter så det bliver sikkert prop
> umuligt at få en billet

Jeg havde lidt problemer -ringede op og hang lige i røret ca 3 min så
var den ged barberet og jeg fik mine billetter . og fejlen var ikke
Billetlugens ...

Highlander