Westernguitar
Fra : Jan Pedersen

Dato : 13-12-05 23:45

Jeg har kommet for skade at købe en westernguitar til ca. en tusse hos Åge.
I butikken lød den egentlig fint. Men da jeg kommer hjem og får den stemt
via min elektroniske dims var min overraskelse stor: den var stemt en halv
tone for lavt. Da jeg stemmer den korrekt lyder den fælt: 6. streng (E)
lyder forfærdeligt, Barré akkorder lyder som om de spilles på en ukulele
:( Kan der rettes op på dette? Nye strenge ? Justering af hals ? eller skal
jeg smide den i hovedet af Aage og forlange mine penge retur (med trusler om
at demonstrere uden foran deres forretning med klage sange spillet på deres
skodguitar :) )

Fra : Claus Smith

Dato : 14-12-05 06:35

Jeg ville gå ned til dem og lade dem hører på dyret.

Mit indtryk og erfaring med dem er at de altid er villige til at afhjælpe
problemer.

Har dog ikke oplevet nogen problemer med min Martin DCX1E westernguitar, så
mon ikke du bare lige skal ind forbi forretningen og så lade dem trimme din
guitar for dig.

Claus Smith