Flest afskedskoncerter..?!
Fra : Intet Navn

Dato : 13-12-05 23:01

Halløj i gruppen!

Måske et lidt sært spørgsmål, men jeg er ved at prøve at finde ud af,
hvilken gruppe/solist der har givet flest afskedskoncerter - og ku' rigtig
godt bruge noget hjælp...

Er der enten nogle herfra der har nogle bud (f.eks. Frank Sinatra, Diana
Ross eller hvem ved jeg) og måske kan bakke påstandene op med lidt 'hårde
data' - eller nogen der ved hvor jeg kan finde informationen? (Jeg har
naturligvis forsøgt med Google, "Guiness Books of World Records" osv.)

/Claus

Fra : Bruno

Dato : 13-12-05 23:22

Intet Navn wrote:
> [...]
> data' - eller nogen der ved hvor jeg kan finde informationen? (Jeg har
> naturligvis forsøgt med Google, "Guiness Books of World Records" osv.)

Cher eller Roling Stones (Er dog lidt i tvivli om Stones selv kalder dem
det).

Mvh

Bruno

Fra : Jan Pedersen

Dato : 13-12-05 23:41

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Cher eller Roling Stones (Er dog lidt i tvivli om Stones selv kalder dem
> det).
>
> Mvh
>
> Bruno

Ah ligesom alle de butikker der nærmest har kronisk ophørsudsalg for at øge
salget :)

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-12-05 00:00

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Cher eller Roling Stones (Er dog lidt i tvivli om Stones selv kalder dem
> [...]

Det gør de ikke...de bliver ved til Mick eller Keith falder ned af scenen

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 19:11

Allan Krautwald wrote:

> Det gør de ikke...de bliver ved til Mick eller Keith falder ned af scenen

Keith skulle vel nærmest flyve af scenen med hans (påståede) stofmisbrug?

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Lars Rindsig

Dato : 14-12-05 20:53

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> Keith skulle vel nærmest flyve af scenen med hans (påståede) stofmisbrug?

Du mener altså at det der med Keith Richards og stoffer bare er en
fabrikation? *Keith* *Richards*?! Tror du heller på at månelandingen
fandt sted?

Lars

--
Hail Freedonia

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-05 00:03

Lars Rindsig wrote:

> Du mener altså at det der med Keith Richards og stoffer bare er en
> fabrikation? *Keith* *Richards*?! Tror du heller på at månelandingen
> fandt sted?

haha, nej nej... men nu er jeg ikke ligefrem den store rolling stone fan
så jeg er ikke ligefrem inde i hvad de render og laver, havde blot hørt
at KR's forbrug, kunne smide enhver på kolbøtteanstalten.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 14-12-05 09:20

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i en meddelelse
> [...]
> data' - eller nogen der ved hvor jeg kan finde informationen? (Jeg har
> naturligvis forsøgt med Google, "Guiness Books of World Records" osv.)

Hmmm.

Kiss har prøvet at sige stop i en del år, men tror deres Farewell tour
skulle hedde noget i stil med
The Never Ending Farewell Tour eller The Longest Farewell Tour ever.

Fra : Dopedog

Dato : 14-12-05 12:09

> [...]
> data' - eller nogen der ved hvor jeg kan finde informationen? (Jeg har
> naturligvis forsøgt med Google, "Guiness Books of World Records" osv.)

Måske Kiss :s

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-05 16:03

> [...]
>
> Måske et lidt sært spørgsmål, men jeg er ved at prøve at finde ud af,
> hvilken gruppe/solist der har givet flest afskedskoncerter - og ku' rigtig
______

Jeg mener at det er Tina Turner. Hun giver vist en afskedskoncert med fast
mellemrum.

Hilsen Åge