Jean Michel Jarre
Fra : Hauge

Dato : 12-12-05 21:13

Hej

Jeg ville såmen gerne lige høre, om der er nogen her der har fået hørt/set
den nyeste udgivelse fra Jarre, den fra Gdansk..

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051212201457@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Martin

Dato : 13-12-05 10:53

> Hej
>
> Jeg ville såmen gerne lige høre, om der er nogen her der har fået hørt/set
> den nyeste udgivelse fra Jarre, den fra Gdansk..

DVD'en er endnu kun udkommet i Frankrig og Polen, derfor er der nok ikke så
mange danskere, der har den endnu. Men koncerten går for at være en af
Jarres bedste, så jeg skal da bestemt have fingre i den på et tidspunkt.

Mvh

Martin

Fra : Hauge

Dato : 13-12-05 11:23

Hej
Martin wrote:
> DVD'en er endnu kun udkommet i Frankrig og Polen, derfor er der nok
> ikke så mange danskere, der har den endnu.

Har lige fået den hjem, og den giver da en lille smule af stemingen ved
selve koncerten.

> Men koncerten går for at
> være en af Jarres bedste, så jeg skal da bestemt have fingre i den på
> et tidspunkt.

Det er det også, det var den 3. koncert med Jarre jeg var med til, og af dem
er det den bedste.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051213102441@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Morten Bowman

Dato : 16-12-05 12:03

On Mon, 12 Dec 2005 21:12:49 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg ville såmen gerne lige høre, om der er nogen her der har fået hørt/set
>den nyeste udgivelse fra Jarre, den fra Gdansk..

En lækker produktion. Lyd og billede er i top.
Det er også ret interessant at se dokumentaren. Det har ikke været helt nemt
at få koncerten klar til tiden. Kineserne er ikke sådan at danse med

Fra : Holst

Dato : 16-12-05 12:24

Morten Bowman wrote:

> En lækker produktion. Lyd og billede er i top.
> Det er også ret interessant at se dokumentaren. Det har ikke været helt nemt
> at få koncerten klar til tiden. Kineserne er ikke sådan at danse med

Skal det forstås sådan, at Jarre fik flyttet Gdansk til Kina?

Fra : Martin

Dato : 16-12-05 15:03

Hej
Holst <newsdec05@shelter.dk> wrote:
> Skal det forstås sådan, at Jarre fik flyttet Gdansk til Kina?

Hihi, det var nok ikke 3x34 har brugte så.. :)
Men sikke en flyttevogn(s-park)

Mvh
Martin

<http://newscheck.trutter.dk/20051216140258@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 16-12-05 15:35

A short time ago on a server far far away, Martin wrote

> Hej
>
> Hihi, det var nok ikke 3x34 har brugte så.. :)
> Men sikke en flyttevogn(s-park)
>
> Mvh
> Martin

Han hyrede Silkeborg Flytteforretning til at gøre det for ham.
Men de tog fejl af Gdansk og Gammel Dansk og fragtede et par
kasser af dem til Kina istedet for.

--
The Nameless Dude

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-12-05 16:00

The Nameless Dude skrev:

> Han hyrede Silkeborg Flytteforretning til at gøre det for ham.
> Men de tog fejl af Gdansk og Gammel Dansk og fragtede et
> par kasser af dem til Kina istedet for.

De kørte nok Jarre med udstyr ad "Silk Road",
(Kitaro, 1980), da han skulle give "The Concerts in China",
(Jarre, 1982).

--
'rluf :·)

Fra : Hauge

Dato : 16-12-05 17:23

Hej
Herluf Holdt, 3140 wrote:
> De kørte nok Jarre med udstyr ad "Silk Road",
> (Kitaro, 1980), da han skulle give "The Concerts in China",
> (Jarre, 1982).

Forøvrigt er Kitaro også suveren.

Og sikke afsporet en tråd kan blive, fordi Gdansk pludselig er placeret i
Kina

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051216162242@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Holst

Dato : 16-12-05 17:32

Hauge wrote:

> Forøvrigt er Kitaro også suveren.
>
> Og sikke afsporet en tråd kan blive, fordi Gdansk pludselig er placeret i
> Kina

Ja, og så kommer Kitaro endog fra Japan ...

Fra : Hauge

Dato : 16-12-05 18:07

Hej
Holst wrote:
> Ja, og så kommer Kitaro endog fra Japan ...

Ja det kommer vi i hvert fald ikke helt udenom..

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051216170709@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Morten Bowman

Dato : 17-12-05 18:30

On Fri, 16 Dec 2005 12:24:14 +0100, Holst <newsdec05@shelter.dk> wrote:

>Skal det forstås sådan, at Jarre fik flyttet Gdansk til Kina?

Sorry sov lige lidt

Det var selvfølgelig den i Kina jeg snakkede om.

Koncerten i Gdansk (dvd'en), synes jeg er knap så lækker en produktion. han
formår med held at implementere den rå metalliske "feal" i musikken, men
selve opsætningen er mere skrabet.

Fra : Morten Bowman

Dato : 17-12-05 18:32

On Sat, 17 Dec 2005 18:30:00 +0100, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Sorry sov lige lidt
>
>Det var selvfølgelig den i Kina jeg snakkede om.

Her tænker jeg på den sidste som foregik både i Den forubudet by og
Tianamen.

Tror jeg henviste til den fordi jeg synes det er en kanon dvd

Fra : Hauge

Dato : 18-12-05 03:08

Hej
Morten Bowman wrote:
> Sorry sov lige lidt

Det skal man jo også til tider ;)

> Koncerten i Gdansk (dvd'en), synes jeg er knap så lækker en
> produktion. han formår med held at implementere den rå metalliske
> "feal" i musikken, men selve opsætningen er mere skrabet.

Der var mere gang i det der blev sendt live på TVP1 (rart man har det på
DVD), og selvfølgelig endnu mere til selve koncerten

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051218020826@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.