David Gilmour.
Fra : Amazing_Pudding

Dato : 12-12-05 15:21

Øv, det er godt nok en skrabet turné han tager på. Kun 12 koncerter i
Europa, og ingen af dem i Skandinavien
http://www.davidgilmour.com/dates_europe.php

Fra : Mads Breddam

Dato : 12-12-05 17:17

> Øv, det er godt nok en skrabet turné han tager på. Kun 12 koncerter i
> Europa, og ingen af dem i Skandinavien
> http://www.davidgilmour.com/dates_europe.php

Det er ren ynk, men der er dog nogle huller i hans plan, som passende kunne
fyldes ud med et stop i København. Eller Esbjerg...? Det kunne da være meget
festligt: David Gilmour på Tobakken, Esbjerg. Nå, den gik lidt ud af en
tangent...

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Kim Petersen

Dato : 12-12-05 22:34

> [...]
> meget
> festligt: David Gilmour på Tobakken, Esbjerg. Nå, den gik lidt ud af en

Hmm, hvis han stiller i Sønderborghus, så gør jeg også

Fra : Otto J.

Dato : 19-12-05 09:02

> Hmm, hvis han stiller i Sønderborghus, så gør jeg også

Horsens! Horsens! Fingeren ud, Panduro!!

Mvh. Otto

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-12-05 21:21

Amazing_Pudding wrote:
> Øv, det er godt nok en skrabet turné han tager på. Kun 12 koncerter i
> Europa, og ingen af dem i Skandinavien
> http://www.davidgilmour.com/dates_europe.php

Well, jeg synes jeg læste forleden på hans side at der kommer flere
datoer senere. Så hvem ved? Men ellers må vi jo bare tage sydpå :)

/David