Hvad er det for et nummer...
Fra : Thomas

Dato : 11-12-05 20:49

Hejsa

Jeg har lagt et stykke musik på nettet, som jeg har klippet ud af
et radioprogram jeg optog i sommers...

Er der nogen der ved hvem der synger her, og hvad nummeret hedder?
Det blev desværre ikke annonceret hvem det var, i programmet.

http://brokenface.dk/mp3/ukendt.mp3

Mvh. Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 21:40

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvem der synger her, og hvad nummeret hedder?
> Det blev desværre ikke annonceret hvem det var, i programmet.

Hvis linket virkede var chancen nok større....

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Thomas

Dato : 12-12-05 23:19

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Hvis linket virkede var chancen nok større....

Linket virkede tidligere - Men jeg har fundet ud af hvem det er, så
det er taget af nettet igen

..Thomas

Fra : J. Eriksen

Dato : 13-12-05 08:19

> "Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Linket virkede tidligere - Men jeg har fundet ud af hvem det er, så
> det er taget af nettet igen
>
> .Thomas

Hvem var det så?

Fra : J. Eriksen

Dato : 14-12-05 08:25

?

Fra : Thomas

Dato : 17-12-05 14:28

> [...]

Det viste sig at være det danske band Isles, med nummeret 'Now We're Here'.
Det kan downloades fra Mymusic.dk, hvis det har interesse...

..Thomas

Fra : J. Eriksen

Dato : 17-12-05 18:52

> [...]
> Here'.
> Det kan downloades fra Mymusic.dk, hvis det har interesse...

Mange tak

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 16-12-05 00:06

Thomas wrote:
> "Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Linket virkede tidligere - Men jeg har fundet ud af hvem det er, så
> det er taget af nettet igen
>
> ..Thomas

Lidt ubetænktsomt ikke at skrive herinde, at du har fundet svaret, og at
du derfor har fjernet linket, nu har flere personer spildt tid med at
prøve at høre sangen osv.

Well husk det til en anden gang - og det er heller ikke forbudt at
skrive hvilket svar man så er kommet frem til

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as