Ny plade med tredje generatiion af "Bjørn ~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-05 16:45

DE NYE "KANDIS"

Hvem pokker er Cecilie, Caroline, Mathilde og Emil egentlig?

Jo, det er noget med at den tredje generation af den kendte "Bjørn og
Okay-familie", nu er på banen med musik. Der er sange med dem på "Bjørn Og
Okays" nye jule-cd.

Ja, så ser det ud til at Bjørn og Okay / Kandis-lyden fortsætter i mange
årtier. Hvis Bjørn ikke har andre børn, så må det vel være Johnys børn.

Har nogen hørt udgivelsen

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 17:34

On Fri, 9 Dec 2005 16:44:50 +0100, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>Ja, så ser det ud til at Bjørn og Okay / Kandis-lyden fortsætter i mange
>årtier. Hvis Bjørn ikke har andre børn, så må det vel være Johnys børn.

Damn, det slår totalt bunden ud af Darwin og hans teori om evolution.
Ellers ville det ikke være muligt at avle videre på sådanne gener

/Alex

Fra : Morten Guldager

Dato : 10-12-05 12:23

2005-12-09 Alex Linaa wrote

> Damn, det slår totalt bunden ud af Darwin og hans teori om evolution.
> Ellers ville det ikke være muligt at avle videre på sådanne gener

Men på den anden side, så er det vel næppe heller tale om ID....

/Morten

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-12-05 13:42

Åge Halldorsson <aa.hfjern@detsomstÂrherpost.tele.dk> wrote:

> Hvem pokker er Cecilie, Caroline, Mathilde og Emil egentlig?

Fandens osse - god spalteplads ødelagt i dagens BT!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-12-05 11:57

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> Fandens osse - god spalteplads ødelagt i dagens BT!

_______

Der har netop været en udsendelse hvor Bjørn har været i P4-studiet her
søndag morgen. Hørte kun det sidste, men der blev fortalt at den nye
"Kandis"-generation synger på nummeret "Søren Banjomus" på Bjørn`ens nye
jule-cd.
De synger nok også andre numre på cd-en. Jeg har ikke købt den endnu.

Hilsen Åge