Magtens Korridorer - Bagsiden af medaljen
Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-12-05 19:14

Ved nogen hvor denne cd kan købes?

jeg har fundet den hos musiclink.dk, men det ser mig lidt tvivlsomt ud
derinde - hos soundstation.dk er den osse, men igen jeg synes de sider ser
lidt "mærkelige" ud...

hos axel er den udsolgt og der stopper mine muligheder - findes der ingen
"ordentlige" butikker med den skive på lager?
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Steen Jensen

Dato : 08-12-05 19:33

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> hos axel er den udsolgt og der stopper mine muligheder - findes der ingen
> "ordentlige" butikker med den skive på lager?

Gør dig selv en tjeneste, og lån den på dit bibliotek først.

Lige så fed 2'eren er, lige så ringe er 1'eren.
Beklager, men sådan er det

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-12-05 20:00

> Gør dig selv en tjeneste, og lån den på dit bibliotek først.
>
> Lige så fed 2'eren er, lige så ringe er 1'eren.
> Beklager, men sådan er det

well jeg må se i øjnene at jeg er fanboy nummer 1... det skal altså være
helt vanvittigt ringe for at jeg ikke køber
til koncerterne spiller de somme tider nogle numre jeg ikke kender og hvis
de er fra den cd, MÅ jeg eje den, for det er godt... jeg husker ikke
titlerne, men de er mere punkede end numrene fra Friværdi og jeg elsker det

Fra : Steen Jensen

Dato : 08-12-05 22:34

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> det skal altså være
> helt vanvittigt ringe for at jeg ikke køber

Jeg æælsker osse Friværdi, men den første CD kan jeg altså ikke holde ud
ret lang tid af gangen....................

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-12-05 15:08

> Jeg æælsker osse Friværdi, men den første CD kan jeg altså ikke holde ud
> ret lang tid af gangen....................

for vildt?, for punket? - hvad?

Fra : Steen Jensen

Dato : 09-12-05 15:16

> for vildt?, for punket? - hvad?

For kedeligt, gennemsnitligt - som et band der skulle blive i øvelokalet
et par år endnu.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-12-05 15:19

> For kedeligt, gennemsnitligt - som et band der skulle blive i øvelokalet
> et par år endnu.

ok, jeg må prøve biblioteket - tak for info.

Fra : Steen Jensen

Dato : 09-12-05 17:53

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> ok, jeg må prøve biblioteket - tak for info.

No problem. Jeg prøvede selv at låne den først, da jeg havde hørt om den
(og ikke positivt) - og jeg gad faktisk ikke engang kopiere den. Sikke
heldigt, for det må man jo ikke

Fra : Thomas

Dato : 08-12-05 20:11

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hos axel er den udsolgt og der stopper mine muligheder - findes der ingen
> "ordentlige" butikker med den skive på lager?

Hvorfor bestiller du den ikke bare fra soundstation? Hvad er det du mener
der er i vejen med dem??

..Thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-12-05 22:12

> Hvorfor bestiller du den ikke bare fra soundstation? Hvad er det du mener
> der er i vejen med dem??

når jeg vil gennemføre en handel og trykker confirm får jeg besked om server
error... siden virker generelt mangelfuld - den vækker ikke den store
'tillid' i mig - i sammenligning med eksempelvis axelmusic, så virker den
her noget amatøragtig. har du erfaringer med dem?