Dr Dre's Detox
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 08-12-05 19:09

Jeg har (som mange andre) gået længe og ventet på Dr Dre's Detox album, men
havde sådan set aldrig hørt om en præcis release date. Idag snublede jeg så
over et release på en af nettets mere snuskede sider ved navn " Dr Dre -
Look Out For Detox "

Tracklisten ser sådan her ud:

01 - Dr Dre - Here We Go Again (ft. The Game)
02 - Dr Dre - There They Go (ft. Snoop Dogg, Nate Dogg & Melloe Won)
03 - Dr Dre - Take The Heat (ft. Method Man)
04 - Dr Dre - We Up To No Good - (ft. Busta Rhymes)
05 - Dr Dre - Gorilla Pimpin (ft. 6 Two)
06 - Dr Dre - Hard Liquor (ft. The Game)
07 - Dr Dre - Not Today (ft. Mary J Blige & Eve)
08 - Dr Dre - Push Play (ft. Truth Hurts)
09 - Dr Dre - Judgement Day (ft. 6 Two & The D.O.C.)
10 - Dr Dre - Its You I Adore (Sunshine)
11 - Dr Dre - Finger Thang (ft. 40 Glocc & L.V.)
12 - Dr Dre - Da Kron (ft. King T)
13 - Dr Dre - Where Im From (Original Version) (ft. The Game & Nate Dogg)
14 - Dr Dre - Its A Shame (ft. Devin The Dude & Phoo Bear)
15 - Dr Dre - Get Your Money Right (ft. The Game & Jay-Z)
16 - Dr Dre - My Life
17 - Dr Dre - Higher (ft. The Game)
18 - Dr Dre - Numb Encore (Remix) (ft. Jay-Z, Eminem, 50 Cent & Linkin Park)

Jeg kan ikke finde nogle informationer om albummet, men jeg kan se at jeg
ikke har hørt nogle af numrene før så de kunne umiddelbart godt være nye.

Der følger også en jpg-fil med, som jeg har hentet, og det ligner en
CD-front med den samme tekst som releaset...

Er der nogen som ved, om det her er hans nye album som er leaked, eller om
der blot er tale om en samling "tilfældige" tracks?

På forhånd tak!

/morten

Fra : Torben Koch

Dato : 10-12-05 23:09

Morten Astrup Christensen wrote:

> Er der nogen som ved, om det her er hans nye album som er leaked, eller om
> der blot er tale om en samling "tilfældige" tracks?

Dette er bare en bootleg. Detox er ikke blevet leaked, endnu. :)

--
Best Regards:
Torben Koch