VM i Kvinde håndbold.
Fra : M.Nielsen

Dato : 05-12-05 16:23

Hejsa alle....

Der husere en fed reklame på tv2 for VM i håndbold. Den sang de bruger
der, hvad hedder den? Den er mega blæret....

HÅber i kan hjælpe.

Mvh.
Michael

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 06-12-05 21:48

No clu, men ring dog til TV2 sporten.

Fra : Q

Dato : 07-12-05 01:44

><klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse
>No clu, men ring dog til TV2 sporten.

Hmm.. Kig på tråden der blev started 6 timer tidligere...

Nummeret hedder Welcome home.. Bandet heder Coheed and Cambria

/peter

Fra : M.Nielsen

Dato : 12-12-05 15:07

Q skrev:

> Hmm.. Kig på tråden der blev started 6 timer tidligere...
>
> Nummeret hedder Welcome home.. Bandet heder Coheed and Cambria
>
> /peter

Tak for hjælpen. desværre var der ikke noget svar på den tråd da jeg
postede min tråd.

Mvh.
Michael