Musik fra reklamen for TV2s VMQmanager 200~
Fra : Steffen Sørensen

Dato : 05-12-05 10:30

Nogen der ved hvilket nummer og med hvem der bliver brugt i reklamen for
TV2s VMQmanager 2005 ?
ps: synes ellers det er den fedeste reklame for et proglem længe, og jeg er
ikke speciel fan af håndbold...

Steffen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : BettinaP

Dato : 05-12-05 15:55

er det ikke en af de gode gamle metallica´er som jeg bare ikke lige kan
huske hvad hedder?

BettinaP

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 05-12-05 18:56

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse
> er det ikke en af de gode gamle metallica´er som jeg bare ikke lige kan
> huske hvad hedder?
>
> BettinaP

Nej, den tror jeg ikke på :)
Jeg er gammel fan af metallica :))

Steffen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Kasper bertelsen

Dato : 05-12-05 20:50

De må forøvrigt have en heavy fan siddende i "jingle" redaktionen. Sidste
gang der var int. håndbold var det Ramsteins "reise reise" der blev
brugt....herligt

Fra : Dopedog

Dato : 05-12-05 22:15

> De må forøvrigt have en heavy fan siddende i "jingle" redaktionen. Sidste
> gang der var int. håndbold var det Ramsteins "reise reise" der blev
> brugt....herligt

Er Rammstein heavy :s

Fra : Q

Dato : 05-12-05 22:55

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Sidste

> Er Rammstein heavy :s

Det er da mere heavy end Tu(d)e West

/peter

Fra : Dopedog

Dato : 07-12-05 12:28

> Sidste

> Det er da mere heavy end Tu(d)e West

Jeg vidste ikke man sammenlignede ting med Tue West for at finde ud af om de
var heavy. Min hund er jo døds metal så

Fra : Brian

Dato : 05-12-05 19:55

Steffen Sørensen wrote:
> Nogen der ved hvilket nummer og med hvem der bliver brugt i reklamen
> for TV2s VMQmanager 2005 ?

Spørgsmålet har lige været i TV gruppen, og der skrev Stig Nielsen:

Musikken er af New Yorker kvartetten Coheed & Cambria, der har været et af
årets helt store emner på hård rock scenen. Nummeret hedder "Welcome Home"
og er fra albummet "Good Apollo, I'm Burning Star IV, Volume One: From Fear
Through The Eyes Of Madness" (SONY BMG).

Du kan se den originale musikvideo og høre nummeret her.

http://www.sonymusic.com/artists/CoheedAndCambria/video/CoheedAndCambria_WelcomeHome_VidFull_450.asx

/Brian

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 05-12-05 20:09

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fear
> Through The Eyes Of Madness" (SONY BMG).
>
> Du kan se den originale musikvideo og høre nummeret her.

Tusinde tak, det er selvfølglig den :)

Steffen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Kasper bertelsen

Dato : 05-12-05 20:48

For Satan den er fed!!!!!!!

Fra : Q

Dato : 05-12-05 22:14

"Kasper bertelsen" <kasper.bertelsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> For Satan den er fed!!!!!!!

Der er luftguitarpotentiale i de riffs!

/peter

Fra : BettinaP

Dato : 06-12-05 11:18

> "Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

daaamn, den er for fed (selvom det ikke er Metallica *G*)

BettinaP